Podwójne całusy w kampanii Fortis Banku
Pod hasłem "Bierz od życia podwójnie" ruszyła nowa kampania FortisBanku reklamująca polisę lokacyjną CzystyZysk.
Podwójna korzyść, którą polisa zapewnia, to gwarantowany procentzysku, równy lokacie 7,5%, a dodatkowo - szansa na podwojenie tegozysku, dzięki loterii.
Kampania będzie realizowana w prasie, radio, na siatkachwielkoformatowych, a także w Internecie i za pośrednictwem BTL-u wplacówkach Fortis Banku.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Focus Advertising.
Kampania potrwa do 30 kwietnia
KLIENT: Fortis Bank Polska SA
PRZEDSTAWICIEL KLIENTA: Robert Szymański, AgnieszkaWilczyńska
AGENCJA: Focus Advertising
PRZEDSTAWICIEL AGENCJI: Marzena Korba, Anna Kawecka
ART: Agnieszka Kępowska
COPYWRITER: Angelika Zdankiewicz, Jan Roszkowski
Dyrektorzy Kreatywni: Łukasz Myszkowski, Piotr Górecki.
Dołącz do dyskusji: Podwójne całusy w kampanii Fortis Banku