„Poczuj dreszcz emocji” - Jerzy Janowicz reklamuje Peugeota RCZ
Ruszyła kampania reklamowa nowego modelu Peugeot RCZ. Twarzą akcji, przygotowanej przez agencję Havas Worldwide Warsaw, jest tenisista Jerzy Janowicz.
Reklamy nowego Peugeota RCZ z udziałem Jerzego Janowicza podkreślają dynamiczny i drapieżny charakter tego samochodu, analogiczny do bardzo szybkich serwisów tenisisty.
Kampania informuje, że Peugeot RCZ zapewnia to dzięki silnikowi o mocy 200 KM, gwarantując też radość z jazdy.
Hasło główne akcji to: „Nowy Peugeot RCZ. Poczuj dreszcz emocji”.
Kampania do końca maja będzie prowadzone w prasie oraz internecie (siatki wielkoformatowe w Warszawie i Łodzi). Reklamy na potrzeby akcji przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw.
Dołącz do dyskusji: „Poczuj dreszcz emocji” - Jerzy Janowicz reklamuje Peugeota RCZ
Może warto wpuścić trochę świeżych do kreacji?