SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Plus promuje 36.6 w wakacyjnym wagonie i autobusie

Pod hasłem "Możesz się nudzić, ale nie musisz" Plus rozpoczynawakacyjną promocję swojej nowej marki komórkowej 36.6. W ramachakcji - oprócz imprez nad morzem - między Krakowem a Gdynią będziekursować specjalny wagon pociągowy, a w obu tych miastach iWarszawie - nowa linia autobusowa.

Specjalny wakacyjny wagon SpokoLoko 36.6, dołączony doregularnych pociągów Intercity, będzie kursował na trasie Kraków -Gdynia (w każdą sobotę) oraz na trasie Gdynia - Kraków (w każdąniedzielę) od 19 lipca do 31 sierpnia. Wygodnie zaaranżowanaopenspace z kanapami i siedziskami wyposażona będzie w telewizorplazmowy, DVD oraz zestawy playstation. Na 35 osób, którejednocześnie będą mogły jechać w wagonie, czekał też będzie wybórkomiksów oraz zimna oranżada prosto z lodówki. Aby odbyć takąpodróż, wystarczy być klientem sieci Plus i zarejestrować się po 19lipca na stronie internetowej 36i6.pl.

Natomiast w wybranych lipcowych i sierpniowych tygodniach wKrakowie, Warszawie i Trójmieście uruchomiona będzie wakacyjnalinia 36.6, która zabierze wszystkich chętnych do najfajniejszychmiejsc w tych miastach. Dla podróżnych przygotowano ciekawekonkursy z nagrodami oraz możliwość kupna startera sieci. Rozkładjazdy można sprawdzić na przystankach i na plakatach.

Natomiast nad samym morzem markę 36.6 promować będą bary, wktórych będzie można pobujać się na hamakach, posiedzieć na lazyboyach i wypić specjalnie skomponowane drinki. Trzy takie miejscadostępne będą od 5 lipca do 31 sierpnia w obrębie kempingu Chałupy.Natomiast od 26 lipca do 9 sierpnia codziennie na innej plaży(m.in. w Rewalu, Kołobrzegu, Mielnie, Ustce, Łebie, Gdańsku iKrynicy Morskiej) rozkładana będzie Strefa Niewymusu 36.6. Dostępnew niej będzie m.in. solarium, gra w Chińczyka z prawdziwymChińczykiem, urządzenia do wdychania jodu, zimne napoje czymożliwość zrobienia zdjęcia.

Wakacyjna akcja promująca markę 36.6 przebiega pod hasłem"Możesz się nudzić, ale nie musisz" podkreślającym"nieprzymusowość" skorzystania z pomysłów, jak fajnie spędzać wolnyczas. Ton przekazu bazuje na założeniu, że młodzi ludzie nie lubią,gdy im się coś nakazuje i do czegoś zmusza, chcąc zawsze miećmożliwość wyboru.

Dołącz do dyskusji: Plus promuje 36.6 w wakacyjnym wagonie i autobusie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl