SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Player ma 375 tys. subskrybentów. Jesienią „Chyłka - Rewizja” i Żywioły Saszy - Ogień”

W szczytowym momencie wiosennego sezonu serwis Player.pl, należący do TVN Discovery Polska miał 370 tys. subskrybentów, obecnie ma ich 375 tys. Na jesień będzie można oglądać na platformie m.in. produkcje Player Original „Żywioły Saszy - Ogień”, a z tygodniowym wyprzedzeniem takie seriale jak „BrzydULA” czy „Usta Usta”.

Tegoroczna jesienna ramówka TVN różniła się od poprzednich pod względem sposobu prezentacji - odbywała się całkowicie online. Nie przeszkodziło to jednak nadawcy w zaprezentowaniu nowości programowych, wśród których znalazły się m.in. seriale „Żywioły Saszy - Ogień”, BrzydUla”, „Usta Usta” czy „Chyłka - Rewizja”.

Kasia Kieli, szefowa Discovery Networks na rynku EMEA oceniła, że ostatnie miesiące pokazały, że telewizja umożliwia bycie razem, ale w nowej, innej formule. - Cieszę się, że możemy być dzisiaj razem. Razem, choć w w innej formule, dostosowanej do dzisiejszych czasów i do tego, jaki sprawdzian przechodziliśmy przez ostatnie miesiące. Były to miesiące głębokiej zmiany, w których zastanawialiśmy się nad podstawowymi wartościami, bezpieczeństwem swoim i bliskich, nad tym co jest w życiu ważne, jak możemy sobie pomagać i razem współpracować. Dla mediów i telewizji to czas dużego sprawdzianu. Odgrywamy olbrzymią rolę społeczną: informujemy, bawimy, ale też staramy się wspomagać tych, którzy są w największej potrzebie. Warto wspomnieć o kilku naszych inicjatywach, takich jak: #koncertdlabohaterów”, „Korki.tv” czy pomoc małym przedsiębiorcom - wymieniła Kasia Kieli.

Zapewniła, że bardzo ważnym było utrzymanie bliskości z widzami, pozostanie w stałym kontakcie. - Wiemy, że widzowie to docenili, czuli, że jesteśmy telewizją, która jest blisko i nie buduje poczucia dystansu. Pod tym względem postrzeganie nas przez odbiorców poprawiło się na przestrzeni ostatnich miesięcy i jesteśmy w absolutnej czołówce - oceniła.

Zdaniem Kieli następne miesiące nadal będą czasem próby, dostosowywania się do nowej rzeczywistości. - W okresie letnim nie robiliśmy żadnych imprez plenerowych. Stało się tak z jednego powodu. Czujemy się odpowiedzialni za naszych pracowników, widzów i nie chcemy stwarzać warunków, które zagrażałyby ich zdrowiu. W nowej ramówce zauważą państwo zmiany. Mam nadzieję, że docenią je zarówno nasi widzowie, jak i partnerzy biznesowi. Będziemy informować, bawić, ale przede wszystkim budzić emocje, co zawsze najważniejsze w telewizji - podsumowała.

Player ma 375 tys. subskrybentów

Natomiast podczas prezentacji jesiennej ramówki prezes TVN Discovery Polska Piotr Korycki zdradził, jak pandemia wpłynęła na wyniki oglądalności stacji telewizyjnych oraz serwisu Player.pl. - Nasza oferta jest dostępna w ponad 20 kanałach telewizyjnych, ale i w online m.in. w Player.pl czy TVN24.pl. W drugim kwartale tego roku jako jedyna z dużych grup telewizyjnych zwiększyliśmy nasz udział w rynku oglądalności rok do roku i osiągnęliśmy wynik 27,3 proc. udziału w grupie komercyjnej - poinformował Piotr Korycki. - TVN7 dołączył do tzw. „wielkiej czwórki” stacji naziemnych. Z wynikami na poziomie ponad 5 proc. również w grupie komercyjnej bardzo skutecznie konkuruje z pozostałymi stacjami naziemnymi - dodał.

Jego zdaniem czas pandemii koronawirusa był "świetnym okresem dla Playera". Podwoił liczbę swoich subskrybentów - w II kwartale tego roku i w szczycie sezonu wiosennego przyciągał 370 tys. płacących abonentów, obecnie ma ich 375 tys. - Przed nami oferta jesienna, która bardzo dobrze odpowiada na zmieniające się potrzeby naszych widzów i naszych partnerów biznesowych. Spodziewam się, że dzięki tej ofercie zrealizują oni swoje cele, tym bardziej, że już teraz obserwujemy wyraźne ożywienie na rynku reklamy - zaznaczył Piotr Korycki.

Podczas ostatniej, wiosennej ramówki stacji szef TVN Discovery Polska podał, że na koniec 2019 roku Player.pl miał 300 tys. subskrybentów, podczas gdy na koniec 2018 roku miał tylko 70 tys. płatnych użytkowników.

W Player Original: „Chyłka – Rewizja” i Żywioły Saszy – Ogień”

Jesienią w Playerze oprócz standardowo - seriali i produkcji z tygodniowym wyprzedzeniem niż w telewizji będzie można zobaczyć także oryginalne pozycje, wyprodukowane specjalnie na potrzeby serwisu.

Należy do nich m.in. „Chyłka - Rewizja”, to jest trzeci sezon serialu z Magdaleną Cielecką w roli głównej, grającą niepokorną panią mecenas. Po zwolnieniu z kancelarii Żelazny & McVay będzie musiała zmierzyć się z nową rzeczywistością.

Kolejna propozycja, jaka będzie prezentowana w Playerze jesienią to „Żywioły Saszy - Ogień” - serial oparty na adaptacji prozy Katarzyny Bondy. W rolę głównej bohaterki, profilerki kryminalnej, wcieli się Magdalena Boczarska. Zagra ona Saszę Załuską wracającą do Polski z Wielkiej Brytanii, gdzie przez siedem lat studiowała i doskonaliła się w zawodzie profilerki. Przydzielona do grupy policjantów będzie próbować zapobiec serii podpaleń łódzkich kamienic.

Inną pozycją będą „Nieobecni” - produkcja inspirowana sprawami najgłośniejszych zaginięć w naszym kraju. 10-odcinkowy serial obyczajowy ze śledczym wątkiem widzowie będą mogli podziwiać do końca tego roku. W obsadzie pojawi się m.in. Justyna Wasilewska, Piotr Głowacki, Zbigniew Stryj, Izabela Kuna, Anna Dymna, Grzegorz Damięcki, Danuta Stenka czy Tomasz Włosok.

Wasilewska w roli Mili Gajdy po długiej nieobecności w rodzinnym domu wróci na Boże Narodzenie, gdzie nie zastanie najbliższych. Rozpocznie poszukiwania podczas których ujawni kolejne sekrety rodziny.

W Playerze można śledzić także „Top Model – Front Row”, które prowadzą Jakob Kosel i Karolina Pisarek, którzy pokażą od kulis produkcję 9. edycji show.

Jesienią powróci również „Hotel Paradise”, który będzie można oglądać na antenie Siódemki. Użytkownicy Playera będą mogli zobaczyć znacznie więcej - 60-minutowe odcinki programu ze scenami nieemitowanymi w TV oraz dodatkowe ujęcia z co weekendowych eliminacji. Poza tym dostępne będą transmisje „Prosto z raju” oraz m.in. „Klaudia z raju”, w którym prowadząca skomentuje wydarzenia w hotelu oraz przeprowadzi rozmowy z uczestnikami, „Bonusy z raju” – najciekawsze materiały niepokazywane w odcinkach, a także „Mądrości z raju”, czyli życiowe historie i złote myśli uczestników.

Przedpremierowo będzie można śledzić również wszystkie pozycje z głównej anteny TVN m.in. epizody „Lego Masters” najnowszego game show, „Tacy sami” o sile wzajemnej pomocy czy „Totalne remonty Szelągowskiej”. Nie zabraknie nowości i kontynuacji z kanałów tematycznych, będą to m.in. „Rozwody”, „Kto odmówi pannie młodej?” z oferty z TVN7, „Kanapowcy” czy „DeFacto. Bosacka” z TTV lub „Nowa Maja w ogrodzie”, „Wymarzone ogrody”, czy „House Hunters – poszukiwacze domów”, emitowane w HGTV.

Na jesień w Player+ będzie można oglądać też serial produkcji Canal+ - "Król" na podstawie powieści Szczepana Twardocha o tym samym tytule. W główną rolę wciela się Michał Żurawski, partnerują mu m.in. Arkadiusz Jakubik, Magdalena Boczarska, Andrzej Seweryn i Borys Szyc.

Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. player.pl miał 2,05 mln użytkowników i 28,04 mln odsłon.

Dołącz do dyskusji: Player ma 375 tys. subskrybentów. Jesienią „Chyłka - Rewizja” i Żywioły Saszy - Ogień”

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Żywioł Saszy
Oni wierzą w to co mówią czy to przekaz dla Amerykanów? Wzrosty, sukcesy, TVN7 w wielkiej czwórce (a TV4 i Puls?), po prostu szał. Jak co roku.
0 0
odpowiedź
User
Gonzalez
To jedna z najgorszych aplikacji, z jaką się spotkałem. Na PS3 od dłuższego czasu nie działa stream programów, ale reklamy przed programami są emitowane oczywiście prawidłowo, potem wszystko się zawiesza!!!
0 0
odpowiedź
User
olp
Dno oferta
0 0
odpowiedź