SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Podwyżki w Player.pl

W Player.pl (TVN Grupa Discovery) od kilku dni w swojej ofercie posiada produkcje z zasobów platformy discovery+, która zacznie działać w ponad 25 krajach w Europie i m.in. w USA.  W związku z poszerzeniem oferty serwisu ceny pakietów zostały podwyższone o 5 zł.

Od 8 grudnia na platformie Player.pl dostępne są także treści z oferty discovery+. Użytkownicy będą mieć dostęp do produkcji własnych Discovery Originals oraz polskich i zagranicznych serii w ramach kategorii tematycznych m.in. „Gorączka złota", „Dzika Alaska", „Przygoda i odkrywanie", „Lifestyle", „Kryminalne zagadki", „Ciekawość".

Programy Discovery będą także dostępne na życzenie, w ofercie płatnej serwisu. Łącznie w ofercie dostępnych będzie 2 tys. godzin treści, w tym produkcje własne pod marką discovery+ Originals, które zostaną przygotowane specjalnie dla widzów platformy VOD.

Biblioteka będzie wzbogacana o kolejne tytuły, Polska jest jednym z pierwszych rynków z treściami z discovery+.

Wyższe ceny za pakiety

Wraz z pojawieniem się w serwisie treści z biblioteki discovery+, zmianie uległy ceny pakietów. Jak już pisaliśmy, pakiet Start VOD w Playerze, w promocyjnej cenie kosztuje 15 zł za 30 dni (standardowa cena to 30 zł), a wcześniej było to 10 zł. Natomiast Start VOD + TV (obejmujący dostęp do 27 kanałów).

Ponadto w świątecznej ofercie można wybrać Canal+ (zawiera pakiet Start VOD) w cenie 22,50 zł przez pierwsze dwa miesiące lub HBO w cenie 12,50 zł na miesiąc (przez pierwsze dwa miesiące taniej o połowę). Pakiet Eleven Sports dostępny jest za 15 zł na 30 dni.

Jak wynika z naszych informacji, na razie to wszystkie zmiany, jakie dotyczą cen pakietów w serwisie Player.pl, spółka ma nie planować kolejnych w najbliższym czasie.

Według badania Mediapanel w październiku br. serwis Player.pl odwiedziło 4,16 mln użytkowników, czyli 12,52 proc. wszystkich internautów w Polsce. Pod koniec sierpnia br. ówczesny prezes TVN Piotr Korycki poinformował, że z płatnych pakietów na Playerze korzysta 375 tys. użytkowników.

W drugim kwartale br. Discovery (należy do niego Grupa TVN Discovery Polska) zanotował spadek przychodów o 12 proc. do 2,54 mld dolarów oraz zysku netto z 947 do 271 mln dolarów. Dużo mocniej zmalały wpływy koncernu poza USA, przychody reklamowe poszły w dół znacznie bardziej niż z dystrybucji.

Dołącz do dyskusji: Podwyżki w Player.pl

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kik
Ciekawi mnie czy w ofercie Discovery+ będą dokumenty jak sprzed lat czy tylko patorozrywka jak obecnie
odpowiedź
User
Irek świrek
Śmietnisko.pl a nie Player. To nie jest warte tej ceny...
odpowiedź
User
m.
głównym powodem oprócz przystepnej ceny, (która zdaje sie byc historią)dla którego player miał tylu subskrybentów, był fakt ze nie był discovery plusem... No ale ze samego dicovery+ nikt nie wykupi, to trzeba sposobem.
odpowiedź