SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Playboy” najwięcej zyskał, „Logo” w dół

Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych i shoppingowych dla mężczyzn był w marcu br. magazyn „Men's Health”, ale największy wzrost odnotował „Playboy”. Na przeciwnym biegunie znalazło się pismo „CKM”.

Rozpowszechnianie płatne razem miesięcznika „Men's Health” (Motor-Presse Polska) w marcu br. wyniosło 64 149 egz. i była o 9,5 proc. wyższe niż rok wcześniej – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn „Playboy” (Marquard Media Polska), który rozszedł się w ilości 62 117 egz., notując największy w rankingu wzrost, wynoszący 19,2 proc.

Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "CKM" (Marquard Media Polska), którego rozpowszechnianie płatne razem w porównaniu do marca ub.r. spadło o 14,9 proc. i wyniosło 54 483 egz.

Największy spadek rozpowszechniania zanotowało „Logo” (Agora), które rozeszło się w ilości 52  34. To o 18,4 proc. mniej niż rok wcześniej.

Wynik magazynu biznesowego „Forbes” (Axel Springer Polska) w marcu br. to 51 525 egz., czyli o 0,25 proc. więcej niż rok temu. 

  marzec
2009 2010
ZKDP Rozpowszechnianie płatne razem
Men's Health Edycja Polska 58 571 64 149
Playboy 52 127 62 117
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 64 039 54 483
Logo 64 158 52 344
 
Forbes 51 397 51 525


Porównując dane z marca br. do danych z lutego br. widać, że największy wzrost rozpowszechniania płatnego razem zanotował „Playboy”, zaś spadek dotknął jedynie miesięcznik „CKM”. „Men's Health” nie miał wydania lutowego, a jedynie łączony styczniowo-lutowy numer, którego wynik sprzedażowy to 77 551 egz.  

  2010
luty marzec
ZKDP Rozpowszechnianie płatne razem
Men's Health Edycja Polska - 64 149
Playboy 48 986 62 117
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 62 896 54 483
Logo 51 424 52 344
 
Forbes 48 148 51 525


 

Dołącz do dyskusji: „Playboy” najwięcej zyskał, „Logo” w dół

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Andrzej
Polski "Playboy" powinien mieć własną różnorodną HOMEPAGE na wzór niemieckiego Playboya Online! Tego Polakom wciąż brakuje ; )) Pozdrawiam
0 0
odpowiedź