Play wprowadza „Stan darmowy”, reklamują to Anna Mucha i Kuba Wojewódzki
Play we wszystkich swoich obecnych taryfach wprowadza bezpłatne rozmowy i SMS-y w obrębie tej sieci. Nową ambasadorką reklamową telekomu została aktorka Anna Mucha, która w nowej kampanii występuje wspólnie z Kubą Wojewódzkim.
Darmowe rozmowy i SMS-y w obrębie sieci zostały wprowadzone we wszystkich bieżących taryfach Play: abonamentowych, na kartę, mix i biznesowych.
Z opcji mogą korzystać klienci niezależnie od stażu i długości umowy w sieci, z wyjątkiem tych z roczną ważnością konta oraz korzystających ze starych ofert: abonamentowych sprzed 2009 roku oraz na kartę i mix sprzed 2011 roku.
Nową usługę trzeba aktywować - SMS-owo, w serwisie internetowym lub punkcie sprzedaży sieci.
Bartosz Dobrzyński, szef marketingu Play, na konferencji prasowej poinformował, że z nowej opcji może skorzystać prawie 5 mln użytkowników sieci. Automatycznie nie została im włączona ze względów prawnych. Jej celem jest zarówno pozyskanie nowych klientów, jak też utrzymanie dotychczasowych i zwiększenie ich zadowolenia z usług.
Dobrzyński przypomniał, że pierwszy raz ofertę „Stan darmowy” sieć wprowadziła pięć lat temu, przy czym wtedy usługa miała więcej warunków, które musieli spełniać jej użytkownicy.
Nową ofertę będzie reklamować Anna Mucha, która w kampanii występuje wspólnie z dotychczasowym ambasadorem Play - Kubą Wojewódzkim.
Akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję, radio, internet oraz outdoor.
Anna Mucha to kolejna znana osoba promująca Play, który taki format komunikacji marketingowej prowadzi od dwóch lat. W poprzedniej kampanii duży zasięg tej sieci reklamowali skoczkowie narciarscy na czele z Kamilem Stochem (zobacz więcej), a wiosną ub.r. w jej reklamach pojawili się aktorzy Anna Przybylska i Paweł Małaszyński, piosenkarze Margaret i Dawid Podsiadło oraz tenisiści Agnieszka Radwańska i Jerzy Janowicz.
Mucha od prawie dwóch lat jest ambasadorką kosmetyków Oriflame (więcej o tym), wcześniej promowała m.in. odzież Reebok, występuje też w kampaniach społecznych - ostatnio w akcjach „Szlachetna paczka” i „Zaczytane wakacje”.
Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, za działania w internecie odpowiada agencja Artegence, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.
W 2014 roku cennikowe wydatki reklamowe Play w mediach pozainternetowych wyniosły 369,16 mln zł, o 0,8 proc. więcej niż rok wcześniej (według danych Kantar Media - zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Play wprowadza „Stan darmowy”, reklamują to Anna Mucha i Kuba Wojewódzki
Przejdzie sobie na FORMUŁĘ w Play na Kartę.Tam 5 zł przedłuża ważność konta nie o 5 dni,a 50 dni,do tego macie 100 MB internetu za darmo i darmowe sms-y do wszystkich,no i dzięki tej funkcji będziecie mieć darmowe rozmowy i smsy w Play.