SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Play: koniec darmowego LTE, nowe pakiety za 20 zł

Play dezaktywuje swoim klientom abonamentowym usługę darmowego, nielimitowanego LTE. Zastępują ją nowe, płatne pakiety.

Promocja darmowego LTE bez limitu w Play miała obowiązywać do końca 2014 roku, ale ze względu na przedłużające się prace nad nowymi pakietami, została przedłużona. Dopiero teraz trwa dezaktywacja usługi, którą zastępują nowe, płatne pakiety internetowe.

Jeśli chodzi o klientów indywidualnych, operator wprowadza pakiety "Nielimitowany internet LTE" oraz "Internet bez limitu". Pierwszy z nich jest skierowany do abonentów ofert Formuła Play Unlimited, Formuła 4.0 Unlimited, Formuła Europa Unlimited oraz SIM Formuła Rodzina, a z drugiego mogą skorzystać abonenci ofert Play Online 4G LTE 12 GB, Play Online 4G LTE 18 GB, Play Online 4G LTE 25 GB, Play Online 4G LTE 50 GB, Play Online 4G LTE Pro oraz Wspólny Internet 4G LTE.

W obu przypadkach cena usługi to 20 zł (z VAT), a korzystanie z transmisji danych w zasięgu technologii LTE (w ramach własnej infrastrukturalnie sieci telekomunikacyjnej) nie pomniejsza pakietu z limitem transmisji danych.

Z kolei oferta dla biznesu obejmuje pakiety "Nielimitowany internet LTE dla firm" (abonenci ofert Formuła Play Unlimited dla Firm, Formuła 4.0 Unlimited dla Firm, Formuła Europa Unlimited dla Firm i SIM Formuła Komfort) oraz "Internet bez limitu dla firm" (abonenci ofert Play Online dla Firm 4G LTE 12 GB, Play Online dla Firm 4G LTE 18 GB, Play Online dla Firm 4G LTE 25 GB, Play Online dla Firm 4G LTE 50 GB, Play Online dla Firm 4G LTE Pro i Wspólny Internet 4G LTE dla Firm). Tutaj Za korzystanie z usługi pobierana jest opłata w wysokości 18,45 zł z VAT (15 zł netto).

Natomiast bez zmian pozostaje oferta Red Bull Mobile.

Dołącz do dyskusji: Play: koniec darmowego LTE, nowe pakiety za 20 zł

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
uczciwy
Play tona gorsza obsługa z możliwych. Palanty sprzedali mój nieistniejący dług i odkręcali to ponad 3 miesiące . Oczywiście za moje nerwy i liczne telefony nie otrzymałem żadnej rekompensaty. Ciesze się że jestem teraz w Orange.
0 0
odpowiedź
User
Tomik
Z końcem stycznia kończy mi się umowa z "Orange" (10 Mb/s) a od początku stycznia jestem klientem Play LTE (pół roku bez limitu). Jak do tej pory w przeciwieństwie do "Orange" nie mam żadnych przerw w transmisji danych ze strony operatora. Raz zdarzyła mi się co prawda awaria karty SIM w modemie (pendrive) ale w salonie miła obsługa wymieniła mi ją "od ręki".

Tomasz z Torunia
0 0
odpowiedź
User
so
mniej gwiazd i drunych reklam, wiecej dbania o oferte. proste, tu nie ma cudów. co mnie obchodzi, ze w reklamie wystepuje dawno zapomniany Malaszynski, czy sztycznie zakrecona Dygant, phh... W nosie też mam cala reszte. konczcie te bajki i pracujcie nad tym, zeby klienci chcieli korzystac z waszej oferty.
0 0
odpowiedź