PKP Intercity wybiera agencję PR do dwuletniej obsługi
Spółka PKP Intercity zaprasza agencje public relations do składania ofert na jej obsługę PR - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną firmą będzie pracować dwa lata.
Wybrana przez PKP Intercity agencja zajmie się m.in. bieżącą obsługą spółki w zakresie kontaktów z mediami, przeprowadzi 5 audytów działań media relations prowadzonych przez PKP Intercity wraz z rekomendacjami zmian zarówno pod kątem efektów, jak również organizacji pracy biura prasowego.
Będzie też przygotowywać i prowadzić szkolenia z zakresu wystąpień w mediach dla członków zarządu oraz ekspertów spółki.
Zainteresowane agencje na etapie składania ofert zobowiązania są do dostarczenia dwóch zadań: przedstawienia koncepcji promocji pociągu jako bezpiecznego dla środowiska środka transportu oraz przedstawienia planu komunikacji i zaproponowania działań w sytuacji kryzysowej. Zadania mają być przedstawione w formie prezentacji w PowerPoincie w dwóch oddzielnych plikach.
Od oferentów wymaga się również kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, zdolności technicznej i zawodowej, dysponowania zespołem składającym się z lidera (posiadającego m.in. siedmioletnie doświadczenie w PR-ze) i dwóch konsultantów (posiadających m.in. trzyletnie doświadczenie w PR-ze) oraz zdolności ekonomicznej i finansowej do wykonania zamówienia. Firma musi także prowadzić działalność w branży public relations od co najmniej trzech lat oraz wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat zrealizował minimum jedno zlecenie dotyczące komunikacji zewnętrznej (na kwotę nie mniejszą niż 700 tys. zł netto) oraz dwa zlecenia dotyczące komunikacji zewnętrznej (każde na kwotę nie mniejszą niż 250 tys. zł netto).
Oferty można składać do 7 lipca br.
Z wybraną agencją PKP Intercity będzie pracować przez 2 lata od zawarcia umowy.
Dołącz do dyskusji: PKP Intercity wybiera agencję PR do dwuletniej obsługi