PKP Intercity wprowadza do sprzedaży milion promocyjnych biletów
PKP Intercity wprowadza do sprzedaży milion biletów kolejowych w promocyjnych cenach. Będzie wspierać to kampanią reklamową.
PKP Intercity rusza z ofertą Promo,w ramach której wprowadza do sprzedaży milion biletów w promocyjnych cenach.
Ceny podróży na popularnych trasach, np. pomiędzy Warszawą a Krakowem, Trójmiastem, Katowicami i Poznaniem zaczynają się już od 19 zł. Także bilety kupione w ramach progu Promo Plus zapewniają dużo tańsze przejazdy – w tym przypadku za 28 zł. Z kolei podróże ze stolicy do Łodzi, Lublina czy Białegostoku są możliwe już za 14 zł.
Sprzedaż miliona promocyjnych biletów w ramach Super Promo i Promo Plus jest ograniczona czasowo i potrwa do końca listopada.
Aby ułatwić wyszukiwanie najtańszych biletów PKP Intercity udostępnia na swojej stronie internetowej zakładkę „Łowcy Promo” – tutaj można znaleźć najlepsze oferty, które pozwolą np. na szybki i ekonomiczny wypad do innego miasta.
- Wprowadzenie dynamicznego systemu sprzedaży i oferty Promo do kategorii IC oraz TLK przebiegło sprawnie i zakończyło się sukcesem. Spotkało się także z dużym zainteresowaniem i pozytywnym przyjęciem przez podróżnych. Aby zachęcić do jesiennych podróży po Polsce, wprowadzamy do sprzedaży milion promocyjnych biletów, które zapewnią naszym pasażerom możliwość jeszcze tańszych przejazdów. Co istotne, tańsze bilety będzie można zakupić na przejazdy wszystkimi kategoriami pociągów – mówi Marek Chraniuk, prezes PKP Intercity.
Dynamiczny system zarządzania cenami i oferta Promo
Dynamiczny system zarządzania cenami i oferta Promo obowiązują już we wszystkich kategoriach pociągów przewoźnika. Jako pierwsze, w lipcu 2021 roku, zostały nimi objęte pociągi ekspresowe, czyli przejazdy pociągami kategorii EIP oraz EIC. Z początkiem maja bieżącego roku dynamiczny system sprzedaży i oferta Promo zostały wprowadzone w kategoriach pociągów IC oraz TLK.
Oferta biletowa PKP Intercity została ujednolicona, bilety zostały podzielone według pięciu progów promocyjnych: Super Promo, Promo Plus, Promo 45 (bilety tańsze o 45 proc. od ceny bazowej), Promo 30 (tańsze o 30%) i Promo 15 (tańsze o 15 proc.). Oferta obejmuje też przejazdy w pierwszej klasie.
- Wprowadzenie oferty Promo we wszystkich kategoriach pozwoliło na stworzenie puli ogólnodostępnych, atrakcyjnych cenowo biletów. Dynamiczny system zarządzania cenami to z kolei nasza odpowiedź na zmieniające się potrzeby społeczeństwa - żyjemy coraz szybciej, elastycznie zmieniamy plany i decyzje. To również krok w realizacji strategii rozwoju spółki, który jeszcze bardziej przybliży PKP Intercity do spełniania nowoczesnych i najwyższych standardów – wyjaśnia Tomasz Gontarz, członek zarządu PKP Intercity.
Będzie kampania
Dostępność poszczególnych biletów promocyjnych jest zależna od popularności danego pociągu. PKP Intercity zarządza liczbą promocyjnych biletów w poszczególnych progach cenowych w zależności od m.in. prognozowanej frekwencji, aktualnego stanu sprzedaży, tras przejazdu czy godzin odjazdu.
Pule biletów w poszczególnych poziomach cenowych są limitowane, więc planując przejazd pociągiem cieszącym się bardzo dużą popularnością, warto zaplanować podróż z wyprzedzeniem i kupić bilety możliwie jak najwcześniej.
Zwiększonej puli biletów w niższych cenach towarzyszy wielokanałowa kampania reklamowa. Od 7 października br. w telewizji emitowany będzie 30-sekundowy spot z krótką, humorystyczną historią nawiązującą do postaci Romea i Julii. Promocyjne spoty z bohaterami Romanem i Julią będzie można obejrzeć również w największych serwisach vod i w social mediach. Przekaz o milionie biletów w supercenach wzmacniany jest reklamą w radiu i na billboardach. Reklama online prowadzi do wyszukiwarki Łowcy Promo, w której można upolować bilety na połączenia PKP Intercity w wyjątkowo niskich cenach. Kampania jest kontynuacją platformy „Zakochaj się w kolei na nowo” promującej od kwietnia br. wprowadzenie dynamicznego zarządzania cenami w PKP Intercity.
Dołącz do dyskusji: PKP Intercity wprowadza do sprzedaży milion promocyjnych biletów