SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PKP Intercity reklamuje podróżowanie koleją

„Dbamy o dobre relacje” to hasło nowej kampanii promocyjnej PKP Intercity, która ma zachęcić Polaków do jazdy pociągami.

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Celem kampanii „Dbamy o dobre relacje” jest zachęcenie pasażerów do podróżowania koleją oraz umacnianie wizerunku PKP Intercity jako marki, która nieustannie zmienia się na lepsze. Przewoźnik w ramach działań przekonuje, że wspólna podróż, weekendowy wypad czy odkrywanie nowych miejsc procentuje cennymi doświadczeniami, których nie da się niczym innym zastąpić.

"Podróż pociągiem może być nie tylko przemieszczaniem się z jednego miasta do drugiego, lecz także ciekawą przygodą i dobrą okazją do tego, żeby zadbać o rodzinne czy przyjacielskie więzi" - zachęca przewoźnik.

Start kampanii wkrótce

Już wkrótce kampania pojawi się w ogólnopolskiej telewizji i w stacjach radiowych.

Działania w ramach kampanii będą szeroko prowadzone w kanałach digital oraz social media m.in. z wykorzystaniem video oraz kreacji graficznych. PKP Intercity przygotowało w ramach kampanii m.in.  30- i 6-sekundowe spoty, w których pierwszoplanową rolę grają relacje między bohaterami.

Od 1 maja wystartowały działania w outdoorze, dzięki którym przechodnie i kierowcy w największych miastach w Polsce mogą zapoznać się z głównymi przekazami kampanii. Billboardy i citylighty opowiadają o bliskości, czułości i przyjaźni, które są pielęgnowane w podróży pociągami PKP Intercity.

Za koncept kreatywny odpowiada agencja Publicis Worldwide Poland, produkcją zajęło się studio filmowe Dynamo, a postprodukcją Delapost. Reżyserem spotów był Michał Bulik.

 W lutym tego roku z usług PKP Intercity w pierwszym kwartale br. przewiozła ponad 13,7 mln pasażerów – najwięcej w ponad 20-letniej historii spółki.

Dołącz do dyskusji: PKP Intercity reklamuje podróżowanie koleją

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bh
U nas pociąg jedzie z punktu A do punktu B tyle samo co 40 lat temu a i pociągi z tamtych czasów. . A tak dokładnie 52 km 1,2 godziny. I reklamy tego nie zmienią.
odpowiedź
User
Ada
U nas pociąg jedzie z punktu A do punktu B tyle samo co 40 lat temu a i pociągi z tamtych czasów. . A tak dokładnie 52 km 1,2 godziny. I reklamy tego nie zmienią.

W duuuuupie byłeś i gówwwwwno widziałeś kmiotku
odpowiedź
User
marek
Dodatkowe 150 minut w pociągu gratis!
odpowiedź