PKP Intercity reklamuje podróżowanie koleją
„Dbamy o dobre relacje” to hasło nowej kampanii promocyjnej PKP Intercity, która ma zachęcić Polaków do jazdy pociągami.
Celem kampanii „Dbamy o dobre relacje” jest zachęcenie pasażerów do podróżowania koleją oraz umacnianie wizerunku PKP Intercity jako marki, która nieustannie zmienia się na lepsze. Przewoźnik w ramach działań przekonuje, że wspólna podróż, weekendowy wypad czy odkrywanie nowych miejsc procentuje cennymi doświadczeniami, których nie da się niczym innym zastąpić.
"Podróż pociągiem może być nie tylko przemieszczaniem się z jednego miasta do drugiego, lecz także ciekawą przygodą i dobrą okazją do tego, żeby zadbać o rodzinne czy przyjacielskie więzi" - zachęca przewoźnik.
Start kampanii wkrótce
Już wkrótce kampania pojawi się w ogólnopolskiej telewizji i w stacjach radiowych.
Działania w ramach kampanii będą szeroko prowadzone w kanałach digital oraz social media m.in. z wykorzystaniem video oraz kreacji graficznych. PKP Intercity przygotowało w ramach kampanii m.in. 30- i 6-sekundowe spoty, w których pierwszoplanową rolę grają relacje między bohaterami.
Od 1 maja wystartowały działania w outdoorze, dzięki którym przechodnie i kierowcy w największych miastach w Polsce mogą zapoznać się z głównymi przekazami kampanii. Billboardy i citylighty opowiadają o bliskości, czułości i przyjaźni, które są pielęgnowane w podróży pociągami PKP Intercity.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja Publicis Worldwide Poland, produkcją zajęło się studio filmowe Dynamo, a postprodukcją Delapost. Reżyserem spotów był Michał Bulik.
W lutym tego roku z usług PKP Intercity w pierwszym kwartale br. przewiozła ponad 13,7 mln pasażerów – najwięcej w ponad 20-letniej historii spółki.
Dołącz do dyskusji: PKP Intercity reklamuje podróżowanie koleją
W duuuuupie byłeś i gówwwwwno widziałeś kmiotku