SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PKO BP rozpoczął przetarg na agencję interaktywną

Ruszył przetarg na obsługę PKO BP w zakresie marketingu interaktywnego. W rywalizacji bierze udział kilka największych w Polsce agencji interaktywnych.

Rozpoczęty właśnie przetarg dotyczy obsługi w zakresie marketingu interaktywnego nie tylko PKO Banku Polskiego, lecz także innych podmiotów należących do Grupy Kapitałowej PKO BP.

-Wybranej agencji zostanie powierzone zarówno przygotowywanie kreacji do kampanii internetowych, jak i prowadzenie wszelkich form marketingu interaktywnego, zakup mediów elektronicznych, projektowanie oraz budowa serwisów internetowych i interfejsów użytkownika w bankomatach - opisuje Marek Kłuciński, dyrektor departamentu strategii marketingowej w PKO BP.

Do pierwszego etapu przetargu zaproszono kilka największych w Polsce agencji interaktywnych, które mają przedłożyć swoje prezentacje i portfolia oraz zadeklarować chęć udziału w dalszej części postępowania. W kolejnym etapie postępowania firmy otrzymają materiały SIWZ wraz z zadaniami przetargowymi. Ze zwycięską agencją PKO BP przewiduje podpisanie trzyletniej umowy o współpracy.

Dołącz do dyskusji: PKO BP rozpoczął przetarg na agencję interaktywną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl