Jacek Gmoch podaje strategię zamawiania w reklamie nowej aplikacji mobilnej Pizzy Hut (wideo)
Aplikacja mobilna sieci pizzerii Pizza Hut (należącej do AmRestu) została udostępniona w nowej wersji. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem byłego trenera piłkarskiego Jacka Gmocha.
Przedstawiciele AmRestu podkreślają, że w nowej aplikacji Pizzy Hut zamówienie można wykonać w trzech prostych krokach. Najpierw należy wpisać adres dostawy lub udostępnić swoją lokalizację, a potem wybrać rodzaj pizzy oraz składniki i dodatki do niej oraz wybrać formę płatności (gotówką, kartą przy odbiorze lub przelewem internetowym).
Zamówienie z dostawą do klientów są realizowane w ciągu 30 minut, a z odbiorem w lokalu Pizza Hut - w ciągu 15 minut.
Jacek Gmoch wybrał Pizza Hut
W reklamach nowej aplikacji występuje były trener piłkarski Jacek Gmoch. W zabawnym spocie nawiązuje do swoich charakterystycznych analiz piłkarskich, przedstawiając strategię na łatwe zamawianie pizzy.
Obecnie Jacek Gmoch reklamuje też telewizory LG OLED ThinQ AI. Ponadto wystąpił w spocie „Respect Us” nawiązującym do udziału polskiej reprezentacji w piłkarskich mistrzostwach świata.
W czasie mundialu Gmoch jest stałym ekspertem w programie „Prosto z mistrzostw” Wirtualnej Polski.
Dołącz do dyskusji: Jacek Gmoch podaje strategię zamawiania w reklamie nowej aplikacji mobilnej Pizzy Hut (wideo)