Pisma telewizyjne i people najchętniej kupowane. „Świat Seriali” w czołowej piątce (top 24 dwutygodniki)
W lutym 2016 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2016 roku wyniosła 330 368 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2015 roku była ona niższa o 5,17 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęła „Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 13,64 proc. do poziomu 265 896 egz.
Podium zamyka „Party” (Edipresse Polska), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 8,09 proc. do 229 363 egz.
Czwarte miejsce zajął wydawany przez Bauera dwutygodnik „Tina”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 225 570 egz., po spadku o 5,16 proc.
Pierwszą piątkę uzupełnia „Świat Seriali” (też Wydawnictwo Bauer), którego średni wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 7,08 proc. do 207 914 egz. Tytuł ten awansował z miejsca siódmego.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po trzy pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym oraz dwutygodniki people. Dwa miejsca przypadły tytułom poradnikowym, a po jednym - magazynowi o serialach oraz pismu z segmentu real life stores.
Wirtualnemedia.pl |
luty |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Tele Świat |
484 906 |
330 368 |
330 368 |
519 952 |
348 386 |
348 386 |
-5,17% |
Przyjaciółka |
324 185 |
265 896 |
265 896 |
402 720 |
307 893 |
307 893 |
-13,64% |
Party Życie Gwiazd |
339 130 |
229 430 |
229 363 |
357 993 |
249 617 |
249 550 |
-8,09% |
Tina |
307 439 |
225 570 |
225 570 |
352 452 |
237 836 |
237 836 |
-5,16% |
Świat Seriali |
322 403 |
207 914 |
207 914 |
304 966 |
194 160 |
194 160 |
7,08% |
TV14 |
294 970 |
196 489 |
196 489 |
299 964 |
198 890 |
198 890 |
-1,21% |
Show |
274 988 |
169 471 |
169 471 |
327 458 |
220 037 |
220 037 |
-22,98% |
Viva |
229 855 |
170 354 |
165 281 |
198 096 |
111 225 |
111 225 |
48,60% |
Tele Max |
233 607 |
147 203 |
147 203 |
257 417 |
158 897 |
158 897 |
-7,36% |
Z Życia Wzięte |
223 750 |
134 819 |
134 819 |
269 020 |
158 966 |
158 966 |
-15,19% |
Super TV |
225 446 |
125 027 |
125 027 |
237 431 |
139 316 |
139 316 |
-10,26% |
Naj |
189 466 |
120 538 |
120 538 |
259 908 |
158 235 |
158 235 |
-23,82% |
Pani Domu |
171 086 |
119 203 |
119 112 |
239 315 |
164 997 |
164 906 |
-27,77% |
Gala |
185 598 |
106 542 |
106 272 |
238 868 |
144 326 |
144 276 |
-26,34% |
Takie jest Życie |
177 450 |
85 324 |
85 324 |
174 939 |
94 737 |
94 737 |
-9,94% |
Flesz Gwiazdy & Styl |
128 575 |
96 247 |
82 527 |
181 913 |
111 336 |
110 852 |
-25,55% |
Relaks |
149 930 |
82 337 |
82 337 |
154 945 |
81 745 |
81 745 |
0,72% |
Sukcesy i Porażki |
134 250 |
78 525 |
78 525 |
159 500 |
92 698 |
92 698 |
-15,29% |
Bravo Sport |
99 958 |
59 632 |
59 632 |
114 970 |
73 132 |
73 132 |
-18,46% |
Ekran TV |
78 540 |
45 047 |
45 047 |
95 360 |
53 572 |
53 572 |
-15,91% |
Bravo |
77 473 |
30 544 |
30 544 |
139 955 |
74 820 |
74 820 |
-59,18% |
Kaczor Donald |
40 000 |
19 662 |
19 662 |
39 994 |
23 193 |
23 193 |
-15,22% |
Forum |
31 003 |
14 127 |
14 127 |
36 000 |
16 881 |
16 881 |
-16,31% |
Puls Medycyny |
17 000 |
2 582 |
2 548 |
17 000 |
3 019 |
3 009 |
-15,32% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Pisma telewizyjne i people najchętniej kupowane. „Świat Seriali” w czołowej piątce (top 24 dwutygodniki)