Piotr Walter człowiekiem roku przemysłu reklamowego
W 10. edycji Impactorów - nagród dla najbardziej podziwianych osóboraz firm branży mediowej i reklamowej - zwyciężyli m.in. TomaszLis, Nasza-Klasa i agencja PZL. Człowiekiem roku został PiotrWalter, prezes TVN.
Prezentujemy listę tegorocznych zwycięzców Impactorów:
Człowiek przemysłu reklamowego: PiotrWalter
"Za kontynuację strategicznego rozwoju grupy, za konsekwencję irozwój nowoczesnych stacji telewizyjnych"
Najbardziej wiarygodny dziennikarz: TomaszLis
"Za nieugiętą i wysoce etyczną dziennikarską postawę. Również zakonsekwencję w działaniu i umiejętność odnalezienia się w mediachinternetowych w sytuacji zniknięcia z anteny"
Najbardziej podziwiane medium:nasza-klasa.pl
"Za fenomen i 6 mln użytkowników. Za to, że w bardzo krótkim czasiezbudowała potężną wielomilionową społeczność, udowadniając rolęInternetu jako istotnego medium"
Najbardziej podziwiany reklamodawca: Kampania Piwowarska iUnilever
Unilever
"Za kampanię DOVE, która złamała stereotypy i stworzyła nowyrozdział komunikacji marketingowej"
Kompania Piwowarska
"Za utrzymanie pozycji liderarynkowego, podziwianego i uznanego pracodawcy oraz wysoki poziomświadomości marketingowej w zakresie prowadzenia marek"
Najbardziej podziwiana agencja reklamowa:PZL
"Za najwyższą jakość w kreacji z zachowaniem komunikatywności iskuteczności działania. Za Golden Drum i za to, że cały kraj kochażubry"
Najbardziej podziwiany dom mediowy: Starcom
"Za wyjście poza sferę tradycyjnych mediów i najwyższą jakośćobsługi. Również dla teamu niezmiennie zarządzającegoagencją"
Najbardziej podziwiana agencja PR: Partner ofPromotion
" Za konsekwencję w prowadzeniu działań new businessowych izaangażowanie społeczne oraz stałe podnoszenie standardówbranży."
Najbardziej podziwiana agencja BTL:Peppermint
" Za umiejętne połączenie kompetencji BTL z nowymi technologiamioraz dwucyfrowy wzrost przychodów na trudnym i obfitującym wbariery rozwoju rynku"
Najbardziej podziwiana firma outdoorowa:Ströer
"Za innowacyjne podejście w komunikacji PA, profesjonalizm orazrozwój środków przekazu. Także za stworzenie modelu współpracy zmiastami, którego ukoronowaniem jest Festiwal Promocji Miast iRegionów".
Najbardziej podziwiany instytut badawczy: MillwardBrownSMG/KRC
"Za niezmiennie doskonały marketing, ciekawe projekty, wysokąjakość, serwis i rzetelność"
Najbardziej podziwiana agencja interaktywna: MRMWorldwide
"Za niebywałą skuteczność w wygrywaniu nowego biznesu".
Impactory to nagrody o charakterze wizerunkowym. Laureatów wybieraakademia mediów i reklamy, złożona z ludzi mediów, delegowanychprzez organizacje branżowe.
Dołącz do dyskusji: Piotr Walter człowiekiem roku przemysłu reklamowego