Piotr Rytel szefem ds. rozwoju e-commerce w Gazeta.pl
Z początkiem kwietnia br. nowo utworzone stanowisko head of e-commerce development w Gazeta.pl objął Piotr Rytel. Zajmie się rozwojem technologicznym oferty portalu dla sklepów e-commerce.
Na nowym stanowisku Rytel będzie odpowiadać m.in. za analizę danych, poprawę i zwiększenie efektywności działań portalu w zakresie e-commerce. Zajmie się również atrakcyjnością treści i ekspozycji ofert ze sklepów internetowych dla użytkowników Gazeta.pl (Agora), m.in. poprzez rozwój rekomendacji, automatyzację i personalizację treści.
Na nowo utworzonym stanowisku Piotr Rytel podlega Marioli Kucharskiej, dyrektor ds. rozwoju e-commerce w Gazeta.pl.
Rytel wcześniej pracował w WP
Wcześniej Rytel pracował m.in. w Wirtualnej Polsce, gdzie od podstaw tworzył marketplace WP Okazje i Radar Okazji na stronie głównej Wp.pl. Uczestniczył także w rozwoju artykułów Content2Commerce, współpracował ze spółkami e-commerce z Grupy WP i brał udział w tworzeniu rozwiązań IT, które wspierały ofertę w tym zakresie.
Od października 2018 roku pracował w RTB House, gdzie odpowiadał za działania z dziedziny badań i rozwoju nowych produktów opartych o retargeting.
Dołącz do dyskusji: Piotr Rytel szefem ds. rozwoju e-commerce w Gazeta.pl