Piotr Adamczyk na zakupach reklamuje kredyt w eurobanku (wideo)
Rozpoczęła się kolejna kampania eurobanku z udziałem Piotra Adamczyka, reklamująca kredyt gotówkowy. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Brasil, Propeller Film i Starcom.
W nowej kampanii eurobanku Piotr Adamczyk przekonuje, że przy zakupie wycieczki i telewizora należy zwracać uwagę na parametry i cenę. Natomiast sfinansować te wydatki można dzięki kredytowi gotówkowemu w eurobanku. Reklamy podkreślają, że minimalna wysokość nominalnego oprocentowania tego kredytu wynosi tylko 5,7 proc.
W poprzedniej kampanii eurobanku Adamczyk jako zapracowany ojciec promował aplikację mobilną (przeczytaj więcej i zobacz spot).
Nowa akcja reklamowa do końca maja będzie prowadzona w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne), internecie (YouTube i inne serwisy wideo, porównywarki finansowe, wyszukiwarki, e-mailingi) oraz placówkach eurobanku (witryny, plakaty, ulotki).
Kreację kampanii przygotowała agencja Brasil, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Propeller Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Piotr Adamczyk na zakupach reklamuje kredyt w eurobanku (wideo)