Pijanowski i Kawala na nowych stanowiskach w UPC
Sieć kablowa UPC Polska utworzyła pion sprzedaży i obsługi klientów. Na jego czele stanął Jarosław Pijanowski, a dyrektorem ds. relacji z klientami została Mirosław Kawala.
Nowy pion powstał z połączenia działu sprzedaży (dotychczas połączonego z marketingiem) oraz działu obsługi klienta. - Połączenie w ramach jednego pionu procesów sprzedażowych i obsługi klienta pozwoli na kompleksowe zarządzanie tymi obszarami i efektywne wdrażanie zmian, które mają zapewnić najwyższą satysfakcję abonentów - głosi komunikat spółki.
Jarosław Pijanowski, dyrektor pionu sprzedaży i obsługi klientów, z UPC Polska związany jest siedmiu lat. Dotąd pracował jako dyrektor ds. marketingu i sprzedaży spółki. Pijanowski pozostaje bez zmian członkiem zarządu UPC, w którym zasiada od 2007 roku.
W ramach pionu sprzedaży i obsługi klientów utworzono stanowisko dyrektora ds. relacji z klientami. Objęła je Mirosława Kawala, dotychczasowa dyrektor ds. usług telekomunikacyjnych, związana z UPC od 13 lat. Kawala w ramach nowej funkcji odpowiedzialna będzie za budowanie satysfakcji klientów na wszystkich etapach ich kontaktu z marką UPC.
Na razie stanowiska szefa pionu marketingu oraz szefa usług telekomunikacyjnych nie zostały jeszcze obsadzone.
Dołącz do dyskusji: Pijanowski i Kawala na nowych stanowiskach w UPC