„Pij mleko! będziesz Wielki” z Marcinem Gortatem także w internecie
Trwa internetowa odsłona kampanii „Pij mleko! będziesz Wielki” z udziałem koszykarza Marcina Gortata. Akcję na zlecenie IAA przygotowała agencja reklamowa Communication Unlimited.
Tegoroczna odsłona kampanii „Pij mleko! będziesz Wielki” – wykorzystująca wizerunek koszykarza Marcina Gortata – rozpoczęła się już w styczniu (więcej na ten temat). Do tej pory akcja była prowadzona w telewizji, radiu i na outdoorze, natomiast obecnie objęła również internet.
W ramach kampanii layouty emitowane są w serwisach z sieci Arbo, IDMnet, behavia, Netshare, na blogach oraz w portalach nk.pl, o2.pl, gazeta.pl i wp.pl. Kreację na potrzeby działań – zaplanowanych do końca września – przygotowała agencja reklamowa Communication Unlimited.
Organizatorem akcji – w ramach swojego programu „Marketing dla Przyszłości” – jest Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA.
Dołącz do dyskusji: „Pij mleko! będziesz Wielki” z Marcinem Gortatem także w internecie