SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pierwsza kampania muralowa Pepsi Space - realizacja Braughman Group Media

W lipcu i sierpniu 2023 w Warszawie oraz Gdańsku Braughman Group Media zrealizowała dwa, dwuetapowe murale promujące konkurs Pepsi Space, w którym młodzi ludzie mieli szansę na prezentację swojej twórczości na spektakularnych wielkoformatowych powierzchniach, które marka Pepsi udostępniła im na czas trwania projektu. Ambasadorami kampanii są: Bedoes2115, Nowciax oraz Nita.

W lipcu i czerwcu 2023 r. Braughman Group Media we współpracy z marką Pepsico zrealizowali w centrum Warszawy oraz Gdańska dwuetapowe kampanie muralowe na nośnikach:
•    Warszawa | Politechnika / Plac Unii City Shopping / Batorego / Puławska vis a vis Pola Mokotowskie
•    Gdańsk ul. Chłopska / ul. Kołobrzeska kier.  Ergo Arena, Galeria Przymorze

Pierwszy etap - teaser promował sam projekt Pepsi Space, drugi etap polegał na przeniesieniu na murale twórczości młodych artystów. Na każdym z murali, których łączna powierzchnia wynosiła ponad 400m2,  firma Braughman namalowała aż 4 konkursowe prace. Te wielkoformatowe dzieła zostały w 100% namalowane ręcznie przez grupę młodych polskich artystów, a prace nad nim trwały blisko 60 godzin. Murale wykorzystane w kampanii generują trafic na poziomie ponad 3 300 000 / miesiąc. – Największą satysfakcję sprawiło nam przy tej kampanii odwzorowanie na muralach prac młodych artystów wyłonionych w konkursie – mówi Aleksander Malisz, Dyrektor Sprzedaży Braughman Group Media.

Projekt Pepsi Space realizowany przez Braughman Group Media to nie tylko kampania, a przede wszystkim konkurs na bazie którego stworzona zostanie platforma do prezentacji ogromu kreatywności, która buzuje w młodym pokoleniu i szuka szansy zaprezentowania się szerokiej publiczności.

Za realizację wielkoformatowych murali odpowiada Braughman Group Media, która jest obecnie liderem wielkoformatowej reklamy zewnętrznej OOH, Digital OOH. Firma specjalizuje się również w dziedzinie ręcznie malowanych murali. Braughman posiada aktualnie w swoim portfolio ponad 80 prestiżowych powierzchni muralowych w całym kraju, które można wzbogacić o liczne elementy niestandardowe, m.in. efekty świetlne, konstrukcje 3D lub farby antysmogowe.