HiBrands autorem identyfikacji wizualnej Piątnicy Roślinnej
OSM Piątnica wprowadziła do sprzedaży nowe produkty mleczne pod submarką Piątnica Roślinna. Identyfikację wizualną nowej linii przygotowała agencja HiBrands.
Na półki trafiła nowa linia produktów Piątnicy. Producent zdecydował się poszerzyć portfolio o produkty w pełni roślinne. Zespół HiBrands stworzył identyfikację graficzną nowej submarki Piątnica Roślinna i zaprojektował opakowania napojów.
- Znaleźliśmy prosty i czytelny dla odbiorców język graficzny, który z jednej strony oddaje charakterystyczną dla marki Piątnica naturalność i bezpośredniość a z drugiej wpisuje się w kody i symbolikę współczesnych kategorii produktów roślinnych – mówi Paweł Frej, general creative director w HiBrands.
Pierwsze produkty Piątnicy Roślinnej: Napój owsiany i Napój sojowy dostępne są w sklepach na terenie całej Polski.
Dołącz do dyskusji: HiBrands autorem identyfikacji wizualnej Piątnicy Roślinnej