Piątnica wprowadza nowy wariant napojów roślinnych i wspiera je kampanią
OSM Piątnica wprowadza do oferty napojów roślinnych nowy wariant – migdałowy. Pojawieniu się nowości towarzyszyć będzie kampania reklamowa obejmująca telewizję, internet i social media.
OSM Piątnica wprowadza do oferty napojów roślinnych nowy wariant – migdałowy.
Napoje Piątnicy Roślinnej będą promowane w kampanii do 21 maja br., m.in. spotami w wybranych stacjach tv, reklamami w digitalu oraz w social mediach.
Celem kampanii „Roślinna po naszemu, spróbuj po swojemu” jest podkreślenie ich pysznego smaku, różnorodności zastosowań, a także – zachęta do ich wypróbowania.
Napoje Piątnicy Roślinnej dostępne są obecnie w 2 wariantach: owsiane i migdałowe, w charakterystycznej butelce z rączką.
Marketing
Dołącz do dyskusji: Piątnica wprowadza nowy wariant napojów roślinnych i wspiera je kampanią