Piątkowscy w kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku” (wideo)
W telewizji rusza kampania społeczna „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Akcję na zlecenie Krajowej Unii Producentów Soków przygotowały firmy Hand Made, ZenithOptimedia Group i MG Network.
Bohaterami kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku” jest rodzina Piątkowskich, a przede wszystkim Piotrek Piątkowski, który pokazuje, jak dzięki spożywaniu codziennie pięciu porcji warzyw, owoców lub soku odnosi sukcesy w szkole i na podwórku. W całym przekazie na różne sposoby jest eksponowana liczba pięć.
To druga odsłona akcji realizowanej przez stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków z wykorzystaniem środków finansowych z Unii Europejskiej, polskiego budżetu oraz Funduszu Promocji Owoców i Warzyw. Pierwsza edycja kampanii była prowadzona w Polsce latach 2009/2010. Obecnie działania obejmują zarówno w naszym kraju, jak i Rumunii.
Oficjalnie kampania zostanie zainaugurowana w Polsce konferencją prasową, która odbędzie się 6 marca w Warszawie. Spoty będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsacie i TVN oraz kanałach tematycznych. Kreację kampanii - zarówno na rynek polski, jak i rumuński - przygotowała agencja Hand Made, za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group, a działania public relations nadzoruje agencja MG Network. Cały projekt jest zaplanowany na trzy lata.
Dołącz do dyskusji: Piątkowscy w kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku” (wideo)