„SOR-owe rewolucje” w kampanii Philips Health Systems
Ruszyła pierwsza w Polsce kampania reklamowa usług konsultingowych Philips Health Systems skierowanych do kadry zarządzającej szpitalnych oddziałów ratunkowych. Akcję przygotowały i realizują Ogilvy & Mather i Havas Media.
Reklamy przekonują, że Philips Health Systems polepsza efektywność szpitalnych oddziałów ratunkowych, co ma na celu poprawę komfortu pacjentów tych oddziałów. - Philips Polska od kilku lat rozwija specjalizację w kategorii usług medycznych, mających na celu wsparcie zarządzania szpitalami w procesie poprawy sprawności, efektywności i procesów związanych z działaniem SORów. Dotychczasowe współprace zakończyły się sukcesem i przyszedł czas na upowszechnienie informacji o naszych kompetencjach, tak aby umożliwić pomoc jak największej liczbie szpitali - mówi Małgorzata Kroh, marketing manager, Health Systems Philips w regionie CEE.
Akcja zaczęła się od niestandardowej wysyłki do dyrektorów szpitali - każdy otrzymał nagrodę Skrzydła Medycyny 2018 za przyszłe osiągnięcia w efektywnym zarządzaniu. Z przesyłki mógł dowiedzieć się, w jaki sposób firma Philips pomaga osiągać efektywność w zarządzaniu szpitalem.
Kampania obejmuje również internet: targetowane mailingi oraz stronę docelową.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy & Mather, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media.
Dołącz do dyskusji: „SOR-owe rewolucje” w kampanii Philips Health Systems