PepsiCo przez kolejne trzy lata sponsorem Ligi Mistrzów UEFA
Koncern PepsiCo na trzy kolejne lata przedłużył umowę sponsorską z piłkarską Ligą Mistrzów UEFA. Kontrakt obejmuje sześć marek z portfolio firmy, w tym Pepsi, Lay’s i Gatorade.

PepsiCo jako sponsor wspiera Ligę Mistrzów od 2015 roku. Na mocy podpisanej wtedy umowy markami partnerskimi rozrywek zostały Pepsi, Lay’s, Gatorade, Doritos, 7UP i Lipton - ostatnią z nic zastąpi Ruffles. W wyniku przedłużenia kontraktu, partnerstwo potrwa do Finału Ligi Mistrzów w 2021 roku.
PepsiCo będzie także dodatkowo wspierać ceremonię otwarcia Finału Ligi Mistrzów. Marka Lay’s natomiast w dalszym ciągu współpracować będzie z Fundacją UEFA Dzieciom – dzięki ich wspólnemu wysiłkowi, w ubiegłym roku otwarto sztuczne boisko w obozie dla uchodźców w Zaatari w Jordanie.
– Nasza firma od wielu lat znana jest z zamiłowania do piłki nożnej, dlatego też niezmiernie cieszymy się z odnowienia umowy sponsorskiej z Ligą Mistrzów UEFA. Nasza współpraca w ciągu ostatnich trzech lat była niezwykle satysfakcjonująca i pragniemy nadal dzielić się piłkarskimi emocjami z milionami fanów z całego świata - powiedział Ramon Laguarta, prezes PepsiCo.
Działalność sponsorska rozpocznie się od fazy pucharowej 2018 w nadchodzących tygodniach.
Dołącz do dyskusji: PepsiCo przez kolejne trzy lata sponsorem Ligi Mistrzów UEFA