Payback zachęca uczestników programu do wykorzystania punktów
Ruszyła kampania programu bonusowego Payback (prowadzonego przez Loyalty Partner Polska) „Wygaszanie punktów”. Do końca lutego uczestnicy programu mogą wykorzystać zgromadzone przez ostatnie trzy lata punkty, które później stracą ważność.
Akcję przypominającą o wymianie punktów zagrożonych wygaśnięciem Payback prowadzi we własnych kanałach komunikacyjnych. Kampania potrwa od 10 stycznia do północy 28 lutego. Tradycyjnie wesprą ją wybrani Partnerzy Programu.
W ramach tegorocznej akcji wygaszania punktów Payback przygotował m.in. karty Empiku lub Spotify, zniżki na karty Allegro i RTV Euro AGD, opaska Xiaomi MiBand 5, zestaw patelni Tefal Ingenio czy komplet noży Fiskars.
Jak sprawdzić stan punktów w Payback
Łączna wartość wszystkich punktów zagrożonych wygaśnięciem wraz z dniem 28 lutego sięga 20 milionów złotych. Żeby sprawdzić, czy ma się zagrożone punkty, wystarczy wejść w aplikację mobilną lub zalogować się na swoje konto na stronie internetowej Programu. Payback przypomina, że w akcji mogą wziąć udział wszyscy uczestnicy Programu – również ci, na których koncie nie zalegają „stare” punkty.
Dołącz do dyskusji: Payback zachęca uczestników programu do wykorzystania punktów