SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy program Kaufland Card rusza 2 marca. To odpowiedź sieci na inflację

Specjalne oferty zniżkowe, punkty za zakupy czy zniżki u partnerów - to benefity nowego programu lojalnościowego Kaufland Card, który rusza 2 marca. - Kaufland Card to dostęp do szeregu korzyści odpowiadających na potrzeby naszych klientów, szczególnie teraz w dobie rosnącej inflacji - mówi Paulina Katana z Kaufland Polska.

Jeszcze do końca kwietnia br. kupując w sklepach sieci Kaufland można zbierać punkty Payback. Firma jednak rezygnuje z tej współpracy po pięciu latach i zdecydowała się na własny program lojalnościowy Kaufland Card. Działa on już w pozostałych krajach Europy, gdzie znajdziemy sklep sieci Kaufland. Polska jest siódmym, ostatnim krajem w którym się pojawi.

Marcin Łojewski, członek zarządu Kaufland Polska, pytany na konferencji, dlaczego tak późno sieć będzie mieć własny program lojalnościowy, tłumaczył, że sieć dotąd obowiązywała długoterminowa umowa z Paybackiem, więc nie mogła wprowadzić Kaufland Card wcześniej, chociaż o tym myślała.

- Zależy nam na tym, by zyskać satysfakcję klientów. Chcemy ich nagradzać za to, że są lojalni – mówiła na konferencji Paulina Katana, dyrektor pionu zakupu i planowania mediów oraz CRM w Kaufland Polska.

Do programu Kaufland Card będzie mogła dołączyć każda osoba pełnoletnia, która pobierze aplikację Kaufland i zarejestruje się online. W marketach dostępna będzie też specjalna plastikowa karta, co ma być ukłonem w stronę bardziej tradycyjnych klientów. Karta będzie wykonana w 100 proc. z materiału z recyklingu. Zarejestrować będzie można ją w sklepie lub online.

Kaufland Card zapewni specjalne zniżki i punkty za zakupy

Użytkownicy programu już od 2 marca zyskają dostęp do specjalnych ofert cenowych na wybrane produkty oraz do kuponów dopasowanych do ich preferencji zakupowych, które mogą wymagać aktywacji (w aplikacji lub na stronie po zalogowaniu). Dodatkowo każdy zakup w sklepie Kaufland będzie też premiowany punktami, które będzie można wymieniać na kupony (każde wydane 1 zł to 1 pkt.).

Paulina Katana podkreślała na konferencji, że połączenie tych dwóch rodzajów benefitów wyróżnia program na tle konkurencji, bo np. programów lojalnościowe Biedronki czy Lidla, które nie pozwalają na zbieranie punktów.

Saldo punktów będzie można sprawdzić w aplikacji, na stronie po zalogowaniu oraz w terminalu w markecie. Wszystkie punkty naliczone przez cały poprzedni rok trzeba będzie wykorzystać do końca lutego przyszłego roku. Nowy program Kauflandu da również możliwość korzystania z ofert partnerów, a także uczestniczenia w różnych grach i loteriach.

Korzystając z Kaufland Card w wersji mobilnej, użytkownicy będą mieli dostęp do aktualnych ofert i gazetki promocyjnej, będą tworzyć listy zakupów czy korzystać z katalogu przepisów. Po zakupach użytkownicy aplikacji otrzymają elektroniczne podsumowanie zakupów. Paulina Katana informowała, że obecnie z aplikacji sieci korzysta kilkadziesiąt tysięcy użytkowników. Możliwość korzystania z K-Card pojawi się po jej aktualizacji przez użytkownika.

Program od strony technologicznej powstał w Niemczech, gdzie działa już od kilku lat. Oficjalny start to 2 marca, ale już teraz klienci korzystający z aplikacji mogą się zarejestrować i przetestować K Card (jeszcze bez wszystkich funkcjonalności).

Kaufland przed wprowadzeniem nowego programu lojalnościowego przeanalizował opinie konsumentów, aby jak najlepiej odpowiedzieć na ich potrzeby. Jak się okazało, obniżka ceny produktu była oceniana jako benefit najbardziej zachęcający do zakupu przez aż 87 proc. badanych. Możliwość zbierania punktów jest atrakcyjna dla 80 proc. konsumentów.

W Polsce Kaufland ma 240 marketów i zatrudnia ok. 15 tys. pracowników. Firma należy do Grupy Schwarz, która jest też właścicielem Lidla.

Dołącz do dyskusji: Nowy program Kaufland Card rusza 2 marca. To odpowiedź sieci na inflację

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aha
Coś jak żappsy? Wydając 1700 zł zbierzesz punkty na wodę mineralną 0,3 litra?

Robienie z ludzi jeleni odcinek 35543
0 0
odpowiedź
User
Mario
Program w Niemczech działa od 1,5 roku. Nie od kilku lat jak czytam w artykule. Program daje realne zniżki na wybrane produkty lub grupy produktów. Często zebrane punkty można wymienić na kupon np. 5€ zniżki. Ja korzystam co tydzień z tej ich aplikacji i jestem zadowolony.
0 0
odpowiedź
User
drypinder
Najzabawniejsze jest kupowanie w Kauflandzie w ciemno.
Zasady zabawy.
Wkładasz towary do koszyka, obliczasz koszt zakupów po cenach na półce.
Obstawiasz ile cen było nieprawidłowych i jaka będzie różnica w kasie.
Przegrany płaci za wszystkich.



0 0
odpowiedź