Paweł Wróbel szefem komunikacji i marketingu Grupy Generali
Paweł Wróbel, dotychczasowy dyrektor departamentu Public Relationsi rzecznik prasowy spółek Grupy Generali Polska objął stanowiskodyrektora departamentu komunikacji korporacyjnej i marketinguGenerali. Nowa jednostka powstała w wyniku połączenia departamentówPR oraz marketingu.
Wróbel odpowiedzialny będzie za budowanie i realizację strategiiłączącej zarówno działania z obszaru Public Relations jak imarketingu, w tym m.in. za wszystkie działania promocyjne firmy,kampanie reklamowe, badania rynku, PR korporacyjny, media relationsoraz sponsoring. Dalej będzie pełnił funkcję rzecznika prasowegoGrupy Generali w Polsce.
Paweł Wróbel (ur. w 1977 r.) studiował na WydzialeDziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego orazw Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych (specjalizacja- reklama). W latach 2000-2007 był związany zawodowo z BRE BankiemSA. Od 2000 roku odpowiedzialny - na różnych szczeblach zawodowych- za realizację zadań związanych z obszarem PR oraz komunikacjąwewnętrzną i zewnętrzną banku. Od stycznia 2005 r. do marca 2007 r.pełnił funkcję rzecznika prasowego BRE Banku. Z Grupą Generalizwiązany jest od kwietnia 2007 r.
Dołącz do dyskusji: Paweł Wróbel szefem komunikacji i marketingu Grupy Generali