Paweł Stano: z Blomedia.pl na dyrektora zarządzającego w LifeTube
Paweł Stano objął nowo utworzoną funkcję dyrektora zarządzającego w sieci marketingowej LifeTube. Poprzednio zajmował takie samo stanowisko w Blomedia.pl, a wcześniej pracował m.in. w Ringier Axel Springer Polska.
W LifeTube jako dyrektor operacyjny Paweł Stano będzie nadzorował pracę wszystkich zespołów, odpowiadał za nowe strategie sprzedaży i ich wdrażanie oraz doradzał w kwestiach strategicznych związanych z rozwojem. Firma jego zatrudnienie na nowo utworzonym stanowisku uzasadnia szybkim rozwojem w ostatnim okresie.
- Tylko w tym roku zrealizowaliśmy prawie 100 kampanii i akcji specjalnych, w naszej sieci przybyło 25 nowych kanałów w sieci premium i 60 w selection, a wyświetlenia generowane przez sieć miesięcznie w porównaniu z zeszłym rokiem wzrosły ponad dwukrotnie - wylicza Barbara Sołtysińska, prezes LifeTube. Dodaje, że firma wprowadziła niedawno usługę emisji spotów także na ekranach outdoorowych. - Potrzebowaliśmy doświadczonego managera, takiego jak Paweł, który jednocześnie zna się na mediach cyfrowych i technologiach internetowych - tłumaczy.
Paweł Stano przez ostatnie prawie trzy lata pracował w internetowej sieci reklamowej Blomedia.pl (należącej do Grupy NextWeb Media, która w czerwcu br. została przejęta przez Grupę Wirtualna Polska). Najpierw pełnił funkcję business unit managera, a potem dyrektora zarządzającego.
Wcześniej przez 8 lat związany był z Ringier Axel Springer, gdzie jako head group manager zarządzał pracą zespołów i sprzedażą produktów internetowych, opracowywał i wdrażał strategie sprzedaży reklam. Pracował również w Brog Media Biznesu. Z branżą marketingową jest związany od ponad 15 lat.
Dołącz do dyskusji: Paweł Stano: z Blomedia.pl na dyrektora zarządzającego w LifeTube