SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Paweł Patkowski, dyrektor komunikacji marketingowej Orange Polska podsumowuje 2019 rok

Rozpoczynamy cykl publikacji podsumowań szefów marketingu i komunikacji firm. O najważniejszych wydarzeniach mijającego roku, sukcesach i porażkach oraz trendach na rok przyszły opowiada serwisowi Wirtualnemedia.pl Paweł Patkowski, dyrektor komunikacji marketingowej Orange Polska.


WYDARZENIE ROKU
W końcu nastąpiło wydarzenie, którego spodziewano się od kilku lat: wartość inwestycji reklamowych w polskim internecie przewyższyła nakłady na telewizję. Online zdetronizował telewizję i w oczywisty sposób trend ten będzie narastać.

SUKCES ROKU
Pierwsze w historii polskiej reklamy Grand Prix Cannes dla Agencji VMLY&R za akcję Ostatni Twój Weekend.
 
PORAŻKA/ROZCZAROWANIE ROKU
Stale nasilające się zjawisko fraudu w reklamie online i sztucznie generowanego ruchu. Ponad 35% inwestycji reklamowych w internecie pochłaniane jest przez nieuczciwe praktyki. Oszustwa te znacząco zakłócają możliwość rzetelnej analizy efektywności wielu kampanii, lecz jednocześnie są tematem nadal lekceważonym. Widać wyraźną potrzebę i rolę dla marketerów, agencji i wydawców we wspólnym przeciwdziałaniu nieuczciwości w reklamie online.

CZŁOWIEK ROKU
Nasza Noblistka. Trudno przecenić jak wiele wizerunkowi i promocji naszego kraju przysporzył Literacki Nobel dla pani Olgi Tokarczuk

SERWIS/KAMPANIA/PROJEKT ROKU
Dla mnie usługa telefonii w aplikacji mobilnej Orange Flex. Zupełnie nowe możliwości i doświadczenia na rynku telko.

TREND ROKU
Zaangażowanie coraz większej liczby marek w tematy społecznie ważne. Wielu graczy z różnych sektorów poruszało ważne tematy takie jak: walka z hejtem w internecie, zanieczyszczenia powietrza czy odpowiedzialne korzystanie z technologii. Oby tak dalej. Oby odwagi starczyło na więcej.

PROGNOZY NA 2020 ROK
Na pewno jednym z najważniejszych wydarzeń, a wręcz nawet krokiem milowym w rozwoju technologicznym będą pierwsze komercyjne uruchomienia sieci 5G w naszym kraju.

NAJWIĘKSZY SUKCES WASZEJ MARKI W 2019 ROKU
Niewątpliwie jednym z nich jest przyłączenie do sieci światłowodowej Orange ponad już ponad pół miliona gospodarstw domowych. W zasięgu tego najszybszego i najstabilniejszego internetu jest aż ponad 4 miliony polskich gospodarstw.

Dołącz do dyskusji: Paweł Patkowski, dyrektor komunikacji marketingowej Orange Polska podsumowuje 2019 rok

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
qq
a jak Pan Paweł rozumie związek między wydarzeniem roku a rozczarowaniem roku?? czyli wydatki na reklamę w internetach przerosły te na TV, ale 35% tych wydatków to wałki i puste przepalenie...
0 0
odpowiedź
User
DoWM
Jak nie będzie innych telekomów to czysta krypcioszka
0 0
odpowiedź
User
DoWM2
Jak nie będzie innych telekomów to czysta krypcioszka
Chyba PP szuka roboty i chce na siebie zwrócić uwagę...
0 0
odpowiedź