Paweł Modzelewski na czele Socialyse w Havas
Paweł Modzelewski objął stanowisko head of Socialyse w grupie Havas. Ostatnio pracował w agencji 24/7Communication.
Modzelewski odpowiada za rozwój oferty content marketingowej, opartej na zapleczu kreatywnym, analitycznym i badawczym.
Jako head of Socialyse będzie w tym zakresie wspierać zarówno klientów Havas Media Group, jak i Havas Creative Group.
Socialyse obecnie zespół pracuje m.in. dla takich klientów jak Słodka Chwila Dr. Oetker, Hyundai, Prudential, Philips czy Asus.
Ostatnio w 24/7Communication
Paweł Modzelewski ma 14 lat doświadczenia w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań w obszarze komunikacji marketingowej. Ostatnio kierował działem strategy & creative w ramach agencji 24/7Communication, gdzie wspierał zespoły w wykorzystaniu nowych narzędzi oraz kanałów opartych o rozwiązania cyfrowe.
Wcześniej jako head of social stworzył i rozwijał dział mediów społecznościowych w Publicis Groupe, gdzie obsługiwał takich klientów jak T-Mobile, Link4, Crunchips, Milka, Samsung czy Coca-Cola. Ponadto, na swoim koncie ma pracę nad strategiami dla takich marek jak: McDonald’s, Orange czy Wedel. Od lat aktywnie uczestniczy w działaniach na rzecz digitalizacji branży PR - jest inicjatorem powstania grupy roboczej PR w ramach IAB.
Dołącz do dyskusji: Paweł Modzelewski na czele Socialyse w Havas