Patrycja Karpik odpowiada za marketing agencji Bluerank
Patrycja Karpik na stanowisku marketing managera jest odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej agencji w bliskiej współpracy ze sprzedażą oraz branding.
Karpik odpowiada za projektowanie ścieżki zakupowej klienta B2B oraz dobieranie i monitorowanie wskaźników skuteczności działań marketingowych na każdym z etapów customer journey. Wspiera też procesy employer brandingowe i CSR-owe.
Patrycja Karpik wcześniej odpowiadała m.in za marketing produktów Aflofarm Farmacja Polska na rynkach zagranicznych i marki własne Pelion (Polska Grupa Farmaceutyczna).
Współpracę z agencją rozpoczęła w marcu 2022 roku, niecały rok później objęła kierownictwo w dziale marketingu. To zbiegło się z fuzją z działem new business.
Z wykształcenia jest filolożką angielską i absolwentką SGH na kierunku zarządzanie marką.
Bluerank to agencja customer journey i doradca biznesowy w zakresie digital marketingu.
Dołącz do dyskusji: Patrycja Karpik odpowiada za marketing agencji Bluerank