Tomasz Trzósło head of marketing analytics w Bluerank
Tomasz Trzósło objął stanowisko head of marketing analytics w Bluerank.
Jako szef analityki internetowej będzie odpowiedzialny za rozszerzanie oferty analitycznej, a także nadzorowanie bieżących projektów i pozyskiwanie nowych.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Tomasz Trzósło pracuje w branży e-commerce od 2008 roku. Wcześniej pracował jako konsultant i strateg. Jest e-marketerem, trenerem marketingu internetowego - ekspertem w zakresie SEM, UX oraz analizy danych płynących z narzędzia Google Analytics. Był jednym z 30 certyfikowanych trenerów Google Ads w Polsce od 2013 roku (aż do zakończenia programu w w 2018 roku).
Pracował w agencjach interaktywnych (Noril, Krakweb, DevaGroup i również w Bluerank). Prowadził też własną agencję – ROIExperts.pl.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Trzósło head of marketing analytics w Bluerank