Madogz agencją reklamową Otomoto
Agencja Madogz wygrała przetarg na realizację działań reklamowych serwisu ogłoszeniowego Otomoto, należącego do OLX Motors.
W ramach współpracy Madogz odpowiada za kompleksową obsługę działań reklamowych Otomoto w tym strategię marki, komunikację 360 stopni, wsparcie w realizacji działań w obszarach ATL, mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn), public relations, content marketing i komunikację B2B.
Do zadań agencji będzie należało między innymi wdrożenie zaproponowanej strategii komunikacji i opracowanie nowej platformy kreatywnej dla marki Otomoto.
- Poszukiwaliśmy partnera, który będzie umiał wydobyć potencjał komunikacyjny złożonego ekosystemu Otomoto i usług skupionych wokół zakupu i sprzedaży aut online. Zadania postawione przed agencjami wymagały głębokiego zrozumienia naszego biznesu i bardzo silnych kompetencji, zarówno na poziomie kreacji, jak i podejścia strategicznego. Propozycja Madogz najlepiej adresowała nasze oczekiwania we wspomnianych aspektach. Nie bez znaczenia był również model współpracy, który zakłada ścisłą kooperację zespołu agencji z działem marketingu OTOMOTO - mówi Łukasz Juskowiak, head of marketing OLX Motors/Otomoto.
Agencja Madogz od ponad trzech lat współpracuje z marką Otomoto. Do tej pory odpowiadała za komunikację marki w kanałach digital i wspierała klienta przy realizacji kampanii wizerunkowych.
Dołącz do dyskusji: Madogz agencją reklamową Otomoto