Onet zwraca uwagę na pracę ratowników medycznych w wideo "Cena ludzkiego życia"
Serwis Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) w nowym formacie wideo chce zwrócić uwagę na ważne problemy społeczne. Pierwsza odsłona cyklu prezentuje fragment z życia ratowników medycznych. Reportaż powstał we współpracy z Facebookiem i International Center for Journalists.
W materiale „Cena ludzkiego życia” prezentowani są ratownicy medyczni podczas ich pracy i wielogodzinnych dyżurów. W krótkim, dwuminutowym reportażu zaprezentowano ich wysiłek i walkę o ratowanie pacjentów. W nowym formacie narracja opiera się na braku głosu, bez wypowiedzi i bez komentarza, co ma zwrócić uwagę na przejmujący przekaz zawarty w filmie.
Nowy format - pionowy ma być przeznaczony dla odbiorców mediów społecznościowych, a film można oglądać również bez dźwięku.
Materiał wideo „Cena ludzkiego życia” powstał w ramach programu dla mediów, który zainicjowały Facebook oraz International Center for Journalists.
Do tej pory Ringier Axel Springer Polska był inicjatorem akcji #BrawaDLaWas, a serwis NOIZZ.pl wymyślił i zorganizował akcję #RealInfluencers w ramach której blogerka Maffashion udostępniła swój profil na Instagramie, aby pokazać ciężką pracę ratowników medycznych.
Dołącz do dyskusji: Onet zwraca uwagę na pracę ratowników medycznych w wideo "Cena ludzkiego życia"