Onet-RAS Polska będzie promować e-sportową sekcję Legii Warszawa
Grupa Onet-RAS Polska podpisała umowę partnerską z klubem Legia Warszawa. W ramach porozumienia Legia eSports rozpocznie współpracę z portalem Onet.pl, który zostanie oficjalnym partnerem medialnym sekcji e-sportowej Legii Warszawa.
Według komunikatu zawarte porozumienie oznacza współpracę, która ma na celu popularyzację e-sportu w Polsce wśród użytkowników serwisów grupy Onet-RAS Polska oraz wspieranie e-sportu poprzez wspólny udział w największych wydarzeniach gamingowych.
- Od kilku lat przyglądamy się szczegółowo zjawisku jakim jest e-sport, który mimo ogromnego rozwoju w ostatnich latach wymaga profesjonalizacji i wsparcia dużych podmiotów medialnych. I tu widzimy swoją rolę - bycia łącznikiem pomiędzy światem e-sportu a innymi gałęziami rozrywki jak sport czy nowe technologie - wyjaśnia Marcin Hajek, head of e-sport w grupie Onet-RAS Polska. - Przede wszystkim skupiamy się na poszerzaniu portfolio Grupy o produkty e-sportowe oraz współpracy z kluczowymi partnerami działającymi w branży e-sportowej w Polsce. Stawiamy na sprawdzone w innych gałęziach produkty oraz formaty.
W strukturach grupy Onet-RAS Polska w sierpniu br. wyodrębniono dział, który odpowiada za rozwój produktów e-sportowych.
Do zespołu odpowiedzialnego za projekty e-sportowe dołączył również Paweł Kowalczyk, który dotychczas odpowiadał za produkty sportowe grupy (m.in. przegladsportowy.pl oraz sport.onet.pl) oraz Patrycja Rodzińska-Szary odpowiedzialna za stworzenie i rozwój platformy GamePlanet.
Dołącz do dyskusji: Onet-RAS Polska będzie promować e-sportową sekcję Legii Warszawa