OnePlus zapłacił 300 tys. dolarów za product placement w „House of Cards” (wideo)
Chiński producent smartfonów OnePlus zapłacił 300 tysięcy dolarów za to, by jego urządzenia pojawiły się w serialu „House of Cards”. Podobną drogą promowania swoich produktów podąża coraz więcej firm technologicznych z Azji.
Na informacje ujawnione przez OnePlus dotyczące lokowania produktów tej firmy powołuje się serwis The Verge.
Według podanych przez chińskiego producenta danych zapłacił on Netflixowi 300 tys. dol. za to, by w odcinkach serialu „House of Cards” na ekranie pojawiały się w korzystnym, budującym świadomość marki kontekście smartfony OnePlus One, OnePlus 2 oraz OnePlus X.
OnePlus nie jest jedynym producentem elektroniki pochodzącym z Chin, który próbuje reklamować się metodą product placement na Zachodzie. Wcześniej marka Oppo stała się partnerem programu „America's Next Top Model”, a Vivo Electronics umieścił swój model smartfona X5 Pro w scenerii filmu „Marsjanin”.
Dołącz do dyskusji: OnePlus zapłacił 300 tys. dolarów za product placement w „House of Cards” (wideo)
http://www.oppomart.com/oneplus-one.html
Doucz się człowieku zanim coś napiszesz:)