“Ona” ma nowego wydawcę i naczelną
Miesięcznik biznesowy dla kobiet ”Ona” jest od czerwca br. wydawany przez Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości. Zmieniła się również naczelna magazynu, a od numeru wakacyjnego odświeżona została jego szata graficzna i zawartość.
Wcześniej tytuł wydawała Ona Media Sp. z. o. o. - Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości promują przedsiębiorczość, dlatego zależało nam by być skrzydłami tej instytucji, planowaliśmy to od początku ukazywania się pisma – wyjaśnia nam Elżbieta Jeznach, która odpowiada obecnie m.in. za sprzedaż reklam w tytule, a wcześniej była jego redaktor naczelną. Zastąpiła ją na tym stanowisku Romana Piskuła, dotychczas dziennikarka miesięcznika “Ona”, która wcześniej kierowała gazetą lokalną w Kołobrzegu. Pismo zmieniło też podtytuł z “Magazyn Przedsiębiorczych Kobiet” na “Businesswoman's life”.
Od piątku 2 lipca br. na rynku jest czwarte wydanie miesięcznika “Ona” - łączony numer lipcowo-sierpniowy. Ma on odświeżoną szatą graficzną, poszerzeniu uległy działy kulturalny i prawny, w miesięczniku jest też więcej wywiadów. Magazyn zwiększył objętość z 68 do 78 stron. Numer bez zmian kosztuje 10 zł.
Jesienią planowane są kolejne zmiany w tytule. Ma on mieć jeszcze o 10 stron więcej, nakład ma zostać podniesiony z ok. 10 tys. egz. do 15 tys. egz. Co miesiąc do magazynu dołączane będą dodatki poświęcone kobietom kierującym firmami w regionach – mają one być mutowane regionalnie. Jesienią wydawca planuje też kampanię reklamową, która obejmie outdoor.
Dołącz do dyskusji: “Ona” ma nowego wydawcę i naczelną