Omnicom uruchamia globalną grupę eksperymentalną Omnicom Experiental Group
Sieć reklamowa Omnicom utworzyła Omnicom Experiental Group (OEG), by sprostać rosnącym aktywacjom marek na żywo.

Omnicom Experiental Group tworzą zespoły agencji takich, jak Auditoire, DoIt !, GMR Marketing, Luxury Makers i TRO. Zespół składa się z 1600 pracowników z 29 biur 16 krajów na całym świecie i pięciu globalnych hubów w Milwaukee, Londynie, Paryżu, Sao Paulo i Szanghaju.
Projektem kierują: Cameron Parsons - dyrektor generalny GMR Marketing, Cyril Giorgini - dyrektor generalny Auditoire i Michael Wyrley-Birch - dyrektor generalny TRO Group.
Omnicom Experiential Group daje nam możliwość połączenia mocnych stron naszych poszczególnych agencji, aby stworzyć niezrównaną globalną ofertę dla wiodących marek. Wiemy, że marketing zmienia się z prędkością kultury. Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, stworzenie prawdziwie znaczącego połączenia i budowanie zaufania konsumentów dzięki doświadczeniom daje nam siłę do zmiany sposobu myślenia, odczuwania i zachowania się ludzi - mówi Cameron Parsons.
Cyril Giorgini dodaje: - Omnicom Experiential Group oferuje globalny zestaw narzędzi, które pozwolą w pełni wykorzystać doświadczenia marki w dowolnym miejscu i czasie. W przypadku globalnych marek, które potrzebują globalnych strategii z lokalną wiedzą, nie ma lepszego rozwiązania.
W obecnych warunkach, w których szybko zmieniające się technologie i wymagania klientów napędzają zmiany, prędkość jest kluczową przewagą konkurencyjną dla naszych klientów. Jako agencja bez granic możemy opracować globalne strategie i kreacje, które są odpowiednie i wdrażane przez naszych lokalnych ekspertów w tempie, które utrzymuje naszych klientów przed konkurencją podkreślił z kolei Michael Wyrley-Birch.
W wydanym oświadczeniu Omnicom poinformował, że OEG ma wypełnić znaczną lukę na „rynku eksperymentalnym”, a ponadto pozwoli firmie na wsparcie potrzeb globalnych marek.
Dołącz do dyskusji: Omnicom uruchamia globalną grupę eksperymentalną Omnicom Experiental Group