OLX i T-Raperzy "robią dym" i zachęcają do walki ze smogiem (wideo)
Serwis ogłoszeniowy OLX przygotował wspólnie z warszawską grupą T-Raperzy teledysk "Antysmog Song" zachęcający do walki ze smogiem. Działania przygotowały 23Heroes i F25.
"Antysmog Song" to opowieść o złych nawykach, ich konsekwencjach i o zmianach, których warto dokonać natychmiast. W utworze T-Raperzy, zamiast grozić i straszyć, o smogu mówią dosadnie i jednocześnie z humorem.
- Ta kampania to kolejne duże wyzwanie dla marki. Zabieramy głos w sprawie społecznie istotnej, na którą wszyscy mamy wpływ i możemy ją zmienić na lepsze. Oczywiście jak zwykle w OLXie robimy to z dystansem - przyznaje Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX.
- Powód, dla którego tym razem stanęliśmy przed mikrofonem i kamerą jest ciekawy i ważny. Do udziału w akcji nie trzeba było nas długo namawiać. Mamy nadzieję, że wyjdzie z tego dobra zabawa ze szczyptą edukacji. A gdyby jeszcze akcja skłoniła co poniektórych do autorefleksji, to pełen sukces! Czego wszystkim oddychającym polskim powietrzem serdecznie życzymy - mówi Sławomir Szczęśniak.
OLX walczy ze smogiem
T-Raperzy znad Wisły w połowie 2016 roku wystąpili w kampanii OLX informującej, jak bezpiecznie robić zakupy w serwisach ogłoszeniowych.
W ramach nowej akcji uruchomiono też stronę Antysmog.olx.pl, gdzie oprócz treści informacyjnych znajduje się interaktywny quiz, którego wyniki komentują T-raperzy.
Partnerem merytorycznym akcji jest Polski Alarm Smogowy. Kreacją kampanii zajęła się agencja 23heroes, a produkcją teledysku - dom produkcyjny F25.
Dołącz do dyskusji: OLX i T-Raperzy "robią dym" i zachęcają do walki ze smogiem (wideo)
Nic się nie zmieni.