Andrzej Zieliński z Michałem Milowiczem w kolejnej odsłonie kampanii OLX.pl (wideo)
W drugiej odsłonie kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX.pl nawiązującej do filmu „Chłopaki nie płaczą” występują Michał Milowicz i Andrzej Zieliński. Za kampanię odpowiadają firmy marketingowe 23heroes i F25.
Nowa odsłona akcji składa się z 5 odcinków serialu internetowego „Szef Internetów - nowe rozdanie”. Będą one udostępniane co tydzień, pierwszy pojawi się w środę na profilach OLX.pl na YouTubie i Facebooku.
- Mogę zdradzić, że akcja przeniesie się w nowe miejsce, a motywem przewodnim będą najpopularniejsze kategorie serwisu OLX. Wiemy, że konwencja komedii gangsterskich bardzo podoba się naszym odbiorcom i dlatego chcemy zapewnić im więcej takiej rozrywki, pokazując przy okazji, że OLX może być świetną odpowiedzią na codzienne potrzeby naszych użytkowników - zapowiada Marcin Sienkowski, brand manager OLX.
W poprzedniej odsłonie akcji Michał Milowicz wystąpił razem z Bohdanem Łazuką.
Za koncept kreatywny i scenariusz serialu odpowiadała agencja 23heroes, a za produkcję i postprodukcję - dom produkcyjny F25.
Dołącz do dyskusji: Andrzej Zieliński z Michałem Milowiczem w kolejnej odsłonie kampanii OLX.pl (wideo)