OKO.press trzy razy popularniejsze niż KODuj24.pl, MalyDziennik.pl przyciąga najbardziej
Wśród niezależnych serwisów informacyjno-publicystycznych uruchomionych w ub.r. zdecydowanie najwięcej użytkowników ma OKO.press, a równie dużo odsłon notuje MalyDziennik.pl. Najsłabsze wyniki osiąga natomiast Wiadomo.co.
W maju br. OKO.press odwiedziło 734,3 tys. realnych użytkowników, czyli 2,68 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali oni na stronie 1,89 mln odsłon, a każdy korzystał z niej średnio przez minutę i 25 sekund - pokazują dane z badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.
Serwis został uruchomiony w czerwcu ub.r. przy wsparciu Agory i wydawcy „Polityki”. Na stronie nie są emitowane reklamy, redakcja utrzymuje się z wpłat od czytelników. W listopadzie ub.r. szef witryny Piotr Pacewicz zaapelował o pilne wsparcie, zaznaczając, że bez niego strona może zostać zamknięta. W efekcie w ciągu 10 dni redakcja dostała od internautów 122 tys. zł.
MalyDziennik.pl, uruchomiony w połowie listopada ub.r. przez Małgorzatę i Tomasza Terlikowskich, zanotował w maju 332 tys. użytkowników, 1,87 mln odsłon oraz cztery minuty i dwie sekundy średniego czasu korzystania przez odwiedzającego.
KODuj24.pl, działający od końca maja ub.r., odwiedziło w maju br. 217 tys. internautów, którzy wykonali 530,3 tys. odsłon i korzystali ze strony przeciętnie przez minutę i 44 sekundy. Natomiast Wiadomo.co, uruchomiony przez Przemysława Szubartowicza we wrześniu ub.r., zanotował 48,2 tys. użytkowników, 66,4 tys. odsłon i 36 sekund średniego czasu korzystania przez użytkownika.
Nowe serwisy informacyjno-publicystyczne w maju 2017 r. | ||||
(badanie Gemius/PBI) WIRTUALNEMEDIA.PL | ||||
domena | realni użytkownicy | odsłony | średni czas korzystania [godz:min:sek] | zasięg |
OKO.press | 734 304 | 1 887 672 | 0:01:25 | 2,68% |
MalyDziennik.pl | 331 898 | 1 870 301 | 0:04:02 | 1,21% |
KODuj24.pl | 217 007 | 530 266 | 0:01:44 | 0,79% |
Wiadomo.co | 48 178 | 66 409 | 0:00:36 | 0,18% |
Jak wyglądały w kolejnych miesiącach wyniki odwiedzalności OKO.press i KODuj24.pl działających już od ponad roku? Pierwszy serwis od października ub.r. ma regularnie ok. 550-750 tys. użytkowników miesięcznie, w najlepszych miesiącach notował po nieco ponad 2 mln odsłon.
Odwiedzalność OKO.press | ||||
(badanie Gemius/PBI) WIRTUALNEMEDIA.PL | ||||
miesiąc | realni użytkownicy | odsłony | średni czas korzystania [godz:min:sek] | zasięg |
wrzesień 2016 | 281 157 | 1 065 497 | 0:03:44 | 1,11% |
październik 2016 | 546 951 | 2 085 005 | 0:00:00 | 0,28% |
listopad 2016 | 761 815 | 2 068 289 | 0:01:18 | 2,87% |
grudzień 2016 | 560 044 | 1 442 222 | 0:01:35 | 2,03% |
styczeń 2017 | 565 049 | 2 065 888 | 0:01:01 | 2,07% |
luty 2017 | 638 103 | 2 141 786 | 0:03:42 | 2,32% |
marzec 2017 | 648 401 | 1 807 825 | 0:02:07 | 2,34% |
kwiecień 2017 | 544 612 | 1 367 949 | 0:00:59 | 1,96% |
maj 2017 | 734 304 | 1 887 672 | 0:01:25 | 2,68% |
KODuj24.pl najwyższe jak dotąd statystyki osiągnęło w listopadzie ub.r. - 289,5 tys. użytkowników i 967,6 tys. odsłon. Natomiast najniższą odwiedzalność zanotowało w kwietniu br. - 150,8 tys. użytkowników i 260,3 tys. odsłon.
Odwiedzalność Koduj24.pl | ||||
(badanie Gemius/PBI) WIRTUALNEMEDIA.PL | ||||
miesiąc | realni użytkownicy | odsłony | średni czas korzystania [godz:min:sek] | zasięg |
wrzesień 2016 | 128 539 | 388 738 | 0:01:23 | 0,51% |
październik 2016 | 206 895 | 475 094 | 0:01:19 | 0,79% |
listopad 2016 | 289 453 | 967 643 | 0:04:25 | 1,09% |
grudzień 2016 | 163 115 | 542 318 | 0:03:07 | 0,59% |
styczeń 2017 | 237 689 | 461 419 | 0:00:50 | 0,87% |
luty 2017 | 235 707 | 583 919 | 0:01:40 | 0,86% |
marzec 2017 | 248 171 | 465 867 | 0:00:59 | 0,90% |
kwiecień 2017 | 150 799 | 260 258 | 0:01:16 | 0,54% |
maj 2017 | 217 007 | 530 266 | 0:01:44 | 0,79% |
Dołącz do dyskusji: OKO.press trzy razy popularniejsze niż KODuj24.pl, MalyDziennik.pl przyciąga najbardziej
Rozżalenie po wyrzuceniu z Polskiego Radia, które przez 20 lat było paśnikiem dla nieroba, widać nie mija. Aż dziwne, że z takim charakterem tak długo tam siedział. Sam nigdy nie odszedł trzeba było wyrzucać.
Potrzebny jest solidny punkt odniesienia w rozhustanej sieci.
No ale to niemożliwe jest bo tych wartości konserwatywnych jest tylko cztery.
Zadzwoniłem do Krychy z Wałbrzycha ( jest powszechnie znaną działaczką konserwatywną - nawet w diecezji łódzkiej częściowo) i Krycha mnie upewniła, że mam rację.