Ogródek Dziadunia z nowym logo i strategią od Veneo
Agencja Veneo opracowała nową strategię marketingową dla marki przetworów Ogródek Dziadunia (należącej do ZPHU Transrol). Zmieniono logotyp, etykiety oraz slogan reklamowy.
Agencja zaprojektowała między innymi nowy logotyp wraz claimem „Receptury od serca”, a także nowe etykiety na opakowania dla całej linii produktów.
Odmieniony logotyp oraz etykiety, wykorzystują estetyczne połączenia kolorów oraz odręcznie wykonanych rysunków owoców i warzyw. Stylistyką nawiązywać mają do tradycyjnych smaków dzieciństwa.
W ramach dalszej współpracy agencja Veneo przygotowuje również nowy serwis internetowy dla marki. Zaprojektuje także spójne z nową linią komunikacyjną materiały promocyjne i reklamowe.
Identyfikacja wizualna
Dołącz do dyskusji: Ogródek Dziadunia z nowym logo i strategią od Veneo