SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ogłoszono nominacje do Mixx Awards 2014 - najwięcej dla agencji VML, Gong, Starcom i Next

IAB Polska ogłosił nominacje w tegorocznej edycji konkursu Mixx Awards na najlepsze kampanie reklamowe w internecie. Zwycięzców poznamy 6 listopada br.

Twórcy kampanii reklamowych w internecie mogli do 16 września br. zgłaszać swoje prace w 13 kategoriach konkursowych, które w tegorocznej edycji Mixx Awards zostały podzielone na dwa obszary. W grupie "Strategies & Objectives" znalazły się: kampania wizerunkowa, wprowadzenie nowego produktu na rynek, bezpośredni odzew, lojalność wobec brandu oraz kampanie społeczne i non-profit. Natomiast obszar "Tools & Tactics" obejmuje kategorie: marketing społecznościowy, gry, wideo online, branded content, kampanie cross-mediowe, mobile/tablets, mobile application oraz strona brandowa.

Do konkursu przesłano 134 zgłoszenia, najwięcej w kategoriach kampania wizerunkowa, kampanie cross-mediowe i branded content. Nominacje otrzymało 38 z nich, a najwięcej - po 5 - przyznano projektom zrealizowanym przez VML Poland, Gong, Starcom i Next. Po 4 nominacje zdobyły Carat Polska i Biuro Podróży Reklamy.

Najwyżej oceniona kampania w ogóle otrzyma tytuł "Best in Show".

MIXX AWARDS 2014 - NOMINACJE

OBSZAR STRATEGIES & OBJECTIVES

Kampania wizerunkowa

Dekoral Fashion - Kolorowa Polska

Biuro Podróży Reklamy

Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym

VML Poland / Starlink

"Zwrotka" Żywca

Gong

Wprowadzenie nowego produktu na rynek

Launch charytatywni.allegro

Biuro Podróży Reklamy

Launch gry Watch_Dogs

Arena Media Communications / Socialyse, Ubisoft

Żywiec "Warianty"

Gong

Bezpośredni odzew

Sociomantic: kampania retargetingowa Travelplanet

Sociomantic

Szybki i niezawodny: Google drift po polsku

Bluerank

Wizz Air Sprzedaż biletów lotniczych za pomocą Facebooka

Fenomem

Lojalność wobec brandu

Kartkomat

MOSQI.TO

Philips. Ambasador innowacji

OS3

Prince Polo. Wybierzmy polskie TOCOŚ

Starcom / Next, Carat Polska, RC2

Kampanie społeczne i non-profit

Bambino: Małe dzieła sztuki

Biuro Podróży Reklamy

Kampania szlachetna paczka 2013

Semahead (Grupa Interia.pl)

Liczę na Twoje 3 minuty

Starcom / Next

OBSZAR TOOLS & TACTICS

Marketing społecznościowy

Orange Warsaw Festival

VML Poland

Oreo "To dzięki mojemu tacie"

Carat Polska / Isobar

Żywiec "Warianty"

Gong

Gry

Dom boskich

VML Poland

Jasna strona orzeźwienia - Rola gier w kampanii

Digital One

Tiger game is not over

180heartbeats + Jung v. Matt

Wideo online

Boscy w sieci

MEC Global

K2

K2 / K2 Media

"Zwrotka" Żywca

Gong

Branded content

Groupe SEB - Kuchenne Crash Testy

Mindshare

nc+ mecz w banerze

ZenithOptimedia

"Zwrotka" Żywca

Gong

Kampanie cross-mediowe

Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym

VML Poland / Starlink

Milka. Najmilsze miasto w Polsce

Starcom / Next, Carat Polska, RC2

Prince Polo. Wybierzmy polskie TOCOŚ

Starcom / Next, Carat Polska, RC2

Mobile/tablets

Liczę na Twoje 3 minuty

Starcom / Next

Mobilne lato Allegro, Universal McCann

Tribal DDB, Bardzo, Reprise Media

WeFree

Artegence

Mobile application

Gramofun

Lemon Sky

Lipton Ice Tea - pokieruj swoim orzeźwieniem

Digital One

Strona brandowa

Dekoral Fashion - Kolorowa Polska

Biuro Podróży Reklamy

Dom Boskich

VML Poland

Every Sound Makes Music (House)

Zjednoczenie.com

Ponadto przyznane zostaną nagrody za dokonania - dla człowieka roku, marketera roku, agencji roku oraz domu mediowego roku. Kandydatów mogli tutaj zgłaszać IAB Polska (organizator konkursu) oraz wszystkie firmy członkowskie związku, a nominacje przyznała kapituła oceniająca zgłoszenia.

MIXX AWARDS 2014 - NOMINACJE

Człowiek roku

Nominacje nie ujawnione

Marketer roku

mBank

Orange

Zespół Allegro

Agencja roku

GoldenSubmarine

Gong

VML Poland

Dom mediowy roku

Havas Media

MediaCom

Value Media

Nagrody zostaną wręczone podczas gali, która odbędzie się 6 listopada br. w warszawskim klubie Palladium.

Dołącz do dyskusji: Ogłoszono nominacje do Mixx Awards 2014 - najwięcej dla agencji VML, Gong, Starcom i Next

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl