„Żony Hollywood 3” zyskały widzów. Widownia rośnie z odcinka na odcinek
Trzeci sezon „Żon Hollywood” ogląda średnio 911 tys. osób, o 72 tys. więcej niż śledziło drugi sezon produkcji. Program daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w 16-49.
Premierowe odcinki „Żon Hollywood 3” emitowane są na antenie TVN w poniedziałki o godz. 22.30, począwszy od 13 lutego br. Trzy pierwsze odcinki programu oglądało średnio 911 tys. widzów. Przełożyło się to na 9,84 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 14,06 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Widownia produkcji rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich oglądało średnio 808 tys. osób, drugi - 907 tys., a trzeci - 1,02 mln.
W porównaniu do drugiej serii, emitowanej jesienią 2015 roku, program zyskał 72 tys. widzów. Wówczas po trzech pierwszych odcinkach „Żony Hollywood” śledziło średnio 839 tys. osób, co przełożyło się na 8,78 proc. udziału w 4+ i 10,70 proc. w 16-49. Produkcja emitowana była wówczas w środy - pierwsze dwa odcinki pokazano o 22.30, a trzeci o 21.50.
TVN w czasie emisji „Żon Hollywood” jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVP2, nadająca wówczas gł. seriale „Zemsta o jasnych oczach”, „O mnie się nie martw” i film fabularny, co przekłada się na 12,73 proc. udziału. Dalej plasują się: Polsat (filmy fabularne; 9,04 proc.) oraz TVP1 („Gol Ekstra” i dokumenty; 2,59 proc.).
Wśród widzów w grupie komercyjnej liderem jest już jednak TVN, a dalsze miejsca zajmują: Polsat, Dwójka i Jedynka.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w styczniu br. wyniósł 9,24 proc.
Dołącz do dyskusji: „Żony Hollywood 3” zyskały widzów. Widownia rośnie z odcinka na odcinek