Oglądalność stacji sportowych w styczniu wzrosła o 3,4 proc., Eurosport nowym liderem
W zeszłym miesiącu nowym liderem oglądalności wśród stacji sportowych był Eurosport 1, który wyprzedził TVP Sport. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Eleven Sports 2, z kolei najwięcej stracił nSport+.
Udział Eurosportu 1 w styczniu 2021 roku wyniósł 1,18 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik zwiększył się o 26,48 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Na drugą lokatę spadł TVP Sport, którego udział wzrósł o 0,84 proc. do poziomu 0,96 proc.
Podium uzupełnia Polsat Sport. Wynik stacji w styczniu br. wyniósł 0,33 proc. Zmniejszył się o 18,67 proc.
Dziewiąty był Eleven Sports 2, który awansował z miejsca trzynastego. Stacja pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 66,67 proc. do 0,05 proc.
Najwięcej stracił z kolei nSport+, którego udział zmalał o 46,34 proc. do 0,02 proc. Stacja spadła z 10. na 13. lokatę.
Rynek kanałów sportowy urósł o 3,4 proc.
Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w ostatnim miesiącu wyniósł 3,20 proc. Względem stycznia 2020 roku wzrost wyniósł 3,43 proc.
TVP Sport na czele w 16-49
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce w styczniu br. zajął TVP Sport, którego udział wyniósł 0,79 proc., po spadku o 7,16 proc.
Drugi był Eurosport 1 (0,76 proc.; + 27,85 proc.), a podium uzupełnia Eleven Sports 1 (0,24 proc.; + 9,22 proc.).
Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł 2,51 proc. (wzrost o 6,62 proc.).
Dołącz do dyskusji: Oglądalność stacji sportowych w styczniu wzrosła o 3,4 proc., Eurosport nowym liderem