Ogilvy Brand Consulting strategicznie dla klinik Optegra
Agencja Ogilvy Brand Consulting realizuje projekt strategiczny dla klinik okulistycznych Optegra.
Projekt, przy którym pracuje agencja Ogilvy Brand Consulting, obejmuje rozległy plan badawczy oraz opracowanie strategii komunikacji.
To już druga linia biznesowa firmy Optegra, dla której opracowanie strategii powierzono zespołowi Ogilvy Brand Consulting. Na jego czele stoi Anna Sowińska pełniąca funkcję strategic directora.
Czasu trwania umowy pomiędzy agencją a firmą Optegra nie ujawniono.
Agencja Ogilvy Brand Consulting jest spółką należącą do Ogilvy Group Poland, specjalizującą się w tworzeniu strategii marek, zarządzaniu portfolio oraz strategii komunikacji. W ostatnich latach OBC realizowało projekty m.in. dla: Medicover, Empik, Allegro.pl, PKP Intercity czy BZ WBK.
Dołącz do dyskusji: Ogilvy Brand Consulting strategicznie dla klinik Optegra