Oferta i promocje najważniejsze dla fanów marek odzieżowych na Facebooku
Ponad 50% fanów marek odzieżowych na Facebooku deklaruje, że polubiła ich strony chcąc poznać ofertę i aktualne promocje – wynika z badania SW Research.
Badanie wykazało, że istnieje kilka najważniejszych przyczyn, dla których użytkownicy Facebooka klikają "Lubię to!” na stronach marek odzieżowych.
Najważniejsze z nich to chęć poznana oferty i aktualnych promocji (51%), pozytywny stosunek emocjonalny do marki (48%), zadowolenie z zakupu (42%) oraz udział w konkursach (38%).
Badanie zostało zrealizowane dla agencji social mediowej Think Kong przez SW Research we wrześniu 2012 r. na próbie użytkowników internetu, którzy korzystają z serwisu Facebook i zadeklarowali, że wśród stron, które lubią, są strony marek odzieżowych.
km
Raporty
Dołącz do dyskusji: Oferta i promocje najważniejsze dla fanów marek odzieżowych na Facebooku
to mam odruch wymiotny
czy ja wygladam na debila ?
:)) :) :)
a ja w realu poszlam do sklepu marki znanej Tru :)
i czym predzej ucieklam,menedzera wywalic od razu !
wiocha straszna