Ofensywa reklamowa platformy 'n'
ITI Neovision uruchamia kolejny etap kampanii wprowadzającej na rynek telewizję nowej generacji pod marką 'n'.
Dotychczasowe działania, prowadzone od 22 września br. w telewizji, zostaną wzmocnione outdoorem. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.
Starcom na potrzeby swojego ITI wraz z dostawcami powierzchni outdoorowych opracował od podstaw dedykowaną sieć nośników wielkoformatowych, które zostaną rozmieszczone w 49 miastach. Dodatkowo layouty reklamowe pojawią się również na standardowych nośnikach o formatach 12X3 i 6X3 oraz backlights. Kampania nie koncentruje się wyłącznie na największych miastach. Przekaz reklamowy marki „n” ma być obecny również w mniejszych ośrodkach, tak, aby do wszystkich potencjalnych klientów dotarła informacja o tym, że telewizja nowej generacji jest już dostępna w ich miejscu zamieszkania.
Kreację przygotowuje agencja reklamowa DDB Warszawa.
Wartość budżetu kampanii launchowej marki „n”, która potrwa nieprzerwanie do końca roku, nie została ujawniona.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa platformy 'n'