Życzenie "odzyskania młodości" w reklamie niemieckiej sieci Penny (wideo)
Sieć niemieckich marketów Penny w bożonarodzeniowej kampanii "Życzenie" zwraca uwagę na problemy młodych ludzi, które pojawiły się w ich życiu w wyniku pandemii Covid-19 i związanego z nim lockdownu. Kampanię przygotowała agencja Serviceplan.
Sieć niemieckich sklepów Penny prowadzi bożonarodzeniową kampanię pod hasłem "Życzenie". Zwraca w niej uwagę na problemy i to wszystko, co młodzi ludzie stracili i czego nie mogli doświadczyć w związku z pandemią COVID-19 i lockdownem, który zmusił ich do siedzenia w domu.
W spocie pokazano matkę i syna, którzy siedzą przy stole. Syn pyta kobietę, jakie ma życzenie na tegoroczne Boże Narodzenie. Kobieta zamyśla się i wtedy wracają do niej sceny z życia syna sprzed pandemii. To m.in. potajemne ucieczki z domu, wagary w szkole, wyjazdy z przyjaciółmi, imprezy, upijanie się, pierwsza miłość, pocałunek, zawód miłosny.
Po chwili kobieta odpowiada synowi, że jej życzeniem jest, by syn "odzyskał młodość".
W tle filmu słyszymy akustyczną wersję utworu "It's my life" zespołu Bon Jovi.
W ramach kampanii prowadzony jest konkurs skierowany do młodych ludzi. Nagrodami w nim są m.in. „przygody i niezapomniane doświadczenia” mające „oddać młodym ludziom to, co przegapili w czasie pandemii”. Dodatkowo do wygrania jest sześć stanowisk dla stażystów wraz z bezpłatnym mieszkaniem dla młodych ludzi.
Dołącz do dyskusji: Życzenie "odzyskania młodości" w reklamie niemieckiej sieci Penny (wideo)